در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي شد

دلايل بركناري ناگهاني مديرعامل خبرگزاري دانشگاه آزاد

مديرعامل سابق خبرگزاري آنا با اشاره به برکناری رئيس دانشگاه آزاد و انتصاب سرپرست جدید گفت: این نحوه برخورد با مدیران رسانه‌ای در شأن آقایان نیست؛ سرپرست دانشگاهی که در جلسه هیات امنا اعلام می‌کند که هیچ تغییر و تحولی از سمت من صورت نخواهد پذیرفت، در اولین اقدام خود چند روز پس از انتصاب، دو مدیر رسانه‌ای دانشگاه آزاد را برکنار می‌کند.

رضا همدانچی؛ مديرعامل سابق خبرگزاري دانشگاه آزاد(آنا) كه عصر امروز توسط سرپرست دانشگاه آزاد از اين سمت بركنار شد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در مورد دلایل برکناری خود گفت: در حالی که بنده امروز برای شرکت در جلسه ریاست جمهوری که با توجه به سفر ریاست جمهور به نیویورک برگزار شده بود، آماده می‌شدم تا در این نشست با موضوع هم‌اندیشی روسای‌ خبرگزاری‌ها شرکت کنم، از دفتر آقای میرزاده با بنده تماس گرفته شد که نیم ساعت دیگر تودیع و معارفه است و در محل خبرگزاری حضور داشته باشید.  
 
وی ادامه داد: نفر جایگزین نیز هنوز مشخص نشده است و اعلام کردند هر وقت سرپرست جدید آمد، با وی آشنا خواهید شد.  
 
همدانچی تصریح کرد: این نحوه برخورد با مدیران رسانه‌ای در شأن آقایان نیست؛ سرپرست دانشگاهی که در جلسه هیات امنا اعلام می‌کند که هیچ تغییر و تحولی از سمت من صورت نخواهد پذیرفت، در اولین اقدام خود چند روز پس از انتصاب، دو مدیر رسانه‌ای دانشگاه آزاد را برکنار می‌کند.  
 
مدیرعامل سابق خبرگزاری آنا تصريح کرد: این مسئله نشان‌دهنده این است که دو رسانه دانشگاه آزاد در مدت 18 ماهی که فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد بود، به خوبی عمل کرده و تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری پیش رفته‌ است.
 
وی ادامه داد: این دو رسانه در بحث عملکردی خود به هدف زده‌اند که آقایان تا این حد ناراحتند که در ابتدای امر مدیران این رسانه‌ها را برکنار می‌کنند؛ مطمئنا انجام این عمل بار منفی برای ما نخواهد داشت و در سنگر دیگری در خدمت نظام خواهیم بود.
 
همدانچی همچنین با اشاره به برکناری رئيس دانشگاه آزاد و انتصاب سرپرست جدید گفت: آقایان برکناری مدیر دانشگاه آزاد را به تغییر شرایط سیاسی در کشور ربط می‌دهند و سعی دارند اقدامات خود را به دولت منتسب کنند، در صورتی که دانشگاه آزاد یک مجموعه آموزشی خارج از دولت است و معلوم نیست که با چه استنباطی، اعمال خود از عزل رئیس دانشگاه آزاد تا عزل مدیران دانشگاه را به تغییرات سیاسی ربط می‌دهند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، کمباین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار