بازیکنان تیم استقلال، با شرایط خاصی روبرو هستند زیرا 6 بازیکن این تیم در خط محرومیت قرار دارند و با مشکلات جدی روبه رو شدند.

به  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  اعضای تیم استقلال، با شرایط خاصی روبه رو شدند، زیرا برای بازی برگشت در تهران با مشکلات خاصی روبه رو هستند زیراعنوان شده است که 6 بازیکن، این تیم با خطر محرومیت روبرو هستند و اگر در بازی رفت با اف سی سئول با مشکل دریافت کارت روبه رو شوند، نمی توانند در بازی برگشت با اوضاع ایده آلی در ماقبل حریف خود قرار گیرند.

 گفتنی است: حنیف عمران زاده ، آندرانتیک تیموریان، امیر حسین صادقی و ساموئل و یک مهاجم این تیم با اخطار روبه رو شدند و اگر در بازی رفت یک کارت زرد دریافت کنند در بازی برگشت نمی توانند تیم را همراهی کنند.

 شایان ذکر است: این شش بازیکن، در بازی با اف سی سئول در کره، با اخطار  جدی روبه رو شدند و نباید در بازی اف سی سئول با شرایط نامناسب و با حرکات سخت و محکم حریف را بدرقه کنند زیرا این موضوع داور استرالیایی را به واکنش وا می دارد و استقلال در بازی برگشت دچار مشکلات جدی می شوند. اعتراض شدید استقلالی ها به تغییر ساعت بازی با اف. سی

بازیکنان استقلال به محض رویت علی فتح اله زاده: با جیب پر آمده اید؟

بازیکنان تیم استقلال پس از حضور در کشور کره در انتظار حضور علی فتح اله زاده بودند و بارها به این موضوع اشاره کردند که مدیریت استقلال باید هر چه سریعتر  خود را اعضای تیم در این کشور برساند.

گفتنی است: بازیکنان استقلال به محض حضور مدیریت آبی ها در کشور کره و اردوی استقلال از وی خواستند تا به اعضای این تیم پول پرداخت کند تا آنها بتوانند در کره به خرید رفته و کمی خرید کنند.

 بازیکنان تیم استقلال خواستار پاداش، از مدیریت تیم شدند و از وی خواستند که به محض ورود به اردوی استقلال جیب پر پول خود را به آنها نشان دهد.

 شایان ذکر است: بازیکنان تیم استقلال مدعی هستند که حضورشان در نیمه نهایی باشگاه ها ی آسیا، بسیار ایده آل است و آنها حق این را دارند که خواستار پاداش قابل توجه مبلغ ایده آل باشند اما از طرف علی فتح اله زاده نیز اعلام کرده است که همه چیز بستگی به بازی با اف سی سئول دارد./آق
برچسب ها: تک ، اخطاره های ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار