روشن: استقلال اگر اذیت روحی نشود می تواند به قهرمانی آسیا برسد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نباید این موقعیت خود را از دست بدهد با کمی تمرکز و آرامش می تواند به قهرمانی برسد.

 حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در  خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: تیم استقلال در درون، مشکلات زیادی دارد و از لحاظ تاکتیکی در شرایط خوبی نیست اما چون بچه ها با غیرت و تلاش بسیار در مقابل بوریرام بازی کردند و توانستند آن دیدار را ببرند بنابراین  موقعیت خوبی که  به دست آورده اند که از دست دهند.

 تیم استقلال نباید اذیت روحی شود و از لحاظ روانی دچار دسترس و فشار شود باید بدون توجه به سایر  مسائل و حاشیه هایی که در تهران و در بازی های لیگ برتر است به روند عادی ادامه دهد این یک موقعیت عالی هم برای  تیم استقلال برای کشور ایران است. باید با چنگ و دندان هم شده این موقعیت را حفظ کند. 

وی درباره تیم اف سی سئول گفت: درباره این تیم کره ای شناخت زیادی ندارم اما باید تیم خوبی باشد که توانسته تا این مرحله بازی ها راه پیدا کنند  استقلال باید تمام تمرکزش را روی این دو بازی بگذارد و به شرایطش در تهران دقت نکند. نباید تمرکز تیم  به هم بخورد، چرا که کار بسیار سخت و حساسی پیش رو  دارد.

وی در پایان گفتگو اظهار کرد: استقلال با بازیکنان و مربی خوبی که  دارد می تواند به قهرمانی جام ملتهای آسیا برسد موقعیت خوبی است  حیف است که از دست برود. کمی دقت و تمرکز و از همه مهمتر آرامش می تواند قهرمانی استقلال را رقم بزند./آق

برچسب ها: روشن ، استقلال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار