شیراز/24 مهر ماه :

برگزاری همايش بين‌المللي انجمن ارتودنتيست‌ها در فارس

یازدهمین همایش بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران با حضور 12 سخنران خارجی از متخصصان برجسته دنیا 24 مهر ماه در شیراز برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، دبیر این همایش گفت: این همایش 24 تا 26 مهر در هتل همای شیراز برگزار می شود و بیش از 2500 نفر از دندانپزشکان، متخصصان ارتودنسی، متخصصان سایر رشته های دندانپزشکی، رزیدنت‌های تخصصی، دانشجویان دندانپزشکی، تکنسین های دندانپزشکی و دستیاران و پرستاران مطب‌ها و کلینک‌های دندانپزشکی در برنامه های آن شرکت خواهند کرد.

نوید ناصری ادامه داد: سخنرانان خارجی این همایش متخصصانی از رشته های ارتودنسی، جراحی فک، صورت، پروتز و لیزر هستند و شرکت کنندگان در این همایش با تازه های علوم و تکنولوژی نوین دندانپزشکی، ارتودنسی و سایر علوم تخصصی، اصول کنترل عفونت، اصول پیشگیری در ارتودنسی و دندانپزشکی و آخرین یافته‌های علمی این رشته آشنا می‌شوند.

وی افزود: محورهای این همایش شامل درمان های زود هنگام و نیاز جامعه، ارزیابی نتایج درمانی از قبیل درمان های زود هنگام نسبت به درمان های دیر هنگام، درمان های زود هنگام و کیفیت زندگی، درمان های ارتوپدی و نیاز و تقاضاست.

دبیر این همایش گفت: ارتقای جایگاه رشته ارتودنسی ایران در سطح منطقه و جهان، معرفی توانمندی های متخصصان ارتودنسی ایران در سطح بین المللی و کسب موقعیت ممتاز در سطح منطقه و خاورمیانه مهمترین اهداف این همایش است.

ناصری همچنین از برگزاری بیش از 18 نشست تخصصی علمی در رشته‌های ارتودنسی و دندانپزشکی و بیش از 20 کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بزرگ مواد و تجهیزات دندانپزشکی و ارتودنسی با حضور نزدیک به 100 شرکت نیز از برنامه‌های جنبی این همایش است./س

برچسب ها: همایش ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.