طی حکمی از سوی حجت الاسلام انصاری صورت گرفت؛

چند انتصاب در معاونت امور مجلس رییس جمهور

معاون امور مجلس رییس جمهور در احکامی عیسی ولایی را به عنوان «رییس مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی» معاونت امور مجلس رییس‌جمهور ،حسین خادمی را به عنوان «مشاور و مدیر کل حوزه معاون امور مجلس رییس جمهور»،مجید نصیرپور را به عنوان «معاون امور نظارتی و هماهنگی و نادر ریاحی سامانی را به عنوان «مشاور معاون امور مجلس رییس‌جمهور منصوب کرد.

به  گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، معاون امور مجلس رییس جمهور در احکامی عیسی ولایی را به عنوان «رییس مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی» معاونت امور مجلس رییس‌جمهور ،حسین خادمی را به عنوان «مشاور و مدیر کل حوزه معاون امور مجلس رییس جمهور»،مجید نصیرپور را به عنوان «معاون امور نظارتی و هماهنگی و نادر ریاحی سامانی را به عنوان «مشاور معاون امور مجلس رییس‌جمهور منصوب کرد.

متن اين احکام به شرح زير است:

معاون امور مجلس رییس جمهور در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی ولایی را به عنوان «رییس مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی» معاونت امور مجلس رییس‌جمهور منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای عیسی ولایی

با توجه به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی» معاونت امور مجلس رییس‌جمهور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

مجید انصاری
 
همچنین معاون امور مجلس رییس جمهور در حکمی حسین خادمی را به عنوان «مشاور و مدیر کل حوزه معاون امور مجلس رییس جمهور» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای حسین خادمی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور و مدیر کل حوزه معاون امور مجلس رییس جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همراهی همه معاونین و مدیران معاونت در انجام شایسته وظایف و مسئولیت محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در جهت تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

مجید انصاری
 
معاون امور مجلس رییس جمهور همچنین در حکمی مجید نصیرپور را به عنوان «معاون امور نظارتی و هماهنگی» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای مجید نصیرپور

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم به سمت «معاون امور نظارتی و هماهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران محترم و همراهی همه مدیران معاونت و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

مجید انصاری
 
همچنین معاون امور مجلس رییس جمهور در حکمی نادر ریاحی سامانی را به عنوان «مشاور معاون امور مجلس رییس‌جمهور» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای نادر ریاحی سامانی

سلام علیکم

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور معاون امور مجلس رییس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

مجید انصاری.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار