پاشازاده :رسیدن استقلال تا این مرحله شاهکار محسوب میشود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: با تمام مشکلات مالی و هنوز داشتن چک های برگشتی تا این مرحله که خودش را رسانده است شاهکار است و باید قدردان بازیکنان باشیم.

مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم استقلال در بازی استقلال و نماینده کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من تیم کره جنوبی را خیلی نمی شناسم ولی همین که توانسته الحلال را ببرد و به این مرحله برسد و جزو چهار تیم  آسیا شود مشخص است که تیم خوبی است و حتما کادر فنی فیلم بازی را دیده اند تحقیقات کامل انجام داده اند و معلوم هستند که تیم استقلال توانایی بازی در مقابل نماینده کره  را دارد که این طور برنامه ریزی کرده اند و اگر استقلال بتواند مانند بازی که در نیمه  دوم با تایلند به نمایش گذاشت به طور حتم برنده خواهد شد و نتیجه مطلوب را بدست آورد به نظر من استقلال چیزی را برای از دست دادن ندارد همین که توانسته در این شرایط سخت مالی و هنوز چک های برگشتی خودش را به این مرحله برساند.

 به نظر من خیلی مهم است و تیم های کره جنوبی، ژاپن و عربستان چنین مشکلات که فوتبال ایران دارد ندارند و من امیدوارم که مسئولین استقلال قدر این بازیکنان سخت کوش را بدانند و در این یک هفته تا ده روز سر حال شده باشند.

 وی در ادامه گفت:  ما همیشه در بازی با تیم های عربی به مشکل می خوریم و در خانه حریف همیشه با جنجال روبرو بوده ایم ولی تیم های کره سرتر از تیم های عربی هستند و از لحاظ روحی و  روانی برتری داشته اند. 

وی در خصوص نبودن خسرو حیدری گفت: متاسفانه نبودن خسرو حیدری در تیم کمی به ضرر استقلال است زیرا خسرو حیدری بازیکن تاثیر گذاری است ولی من امیدوارم که هر کسی که جایگزین این بازیکن هافبک هجومی است بتواند به نحو احسن کارشو را انجام دهد تا هر چه سریعتر خسرو سلامتی  خودش را بدست آورد./آق
برچسب ها: پاشازاده ، استقلال ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار