بازيگر «موسونگ» از خاطرات «جومونگ» مي‌گويد

«موسونگ» بازيگر سريال «جومونگ» از «عليرضا باشكندي» تشكر كرد.

امير عطرچي دوبلور سيما با اشاره به  فيلنامه سريال «جومونگ» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در سريال «جومونگ» فيلنامه‌نويس تمام تلاش خود براي ايجاد قصه‌اي جذاب داشته تا بتواند مخاطب خود را حفظ كند.

وي با اشاره به جذابيت شخصيت «موسونگ» تصريح كرد: «موسونگ» شخصيتي كميك و سطحي داشته كه در كنار آناليزه كردن ديالوگ ها توانسته جذابيتي را از آن خود كند.

صداپيشه «موسونگ» با اشاره ديگر جذابيت‌هاي سريال جومونگ اظهار داشت: معتقدم حضور يك شخصيت كميك در كنار عشق و خشونت و جنگ توانسته نقش پررنگي را در جذب مخاطبان ايفا كند.

عطرچي درخصوص همكاري خود با مدير دوبلاژ سريال «جومونگ» و ديالوگ‌ها، تصريح كرد: بسياري از ديالوگ‌ها براي مردم كره جذابيت داشته كه گاهي با تغيير آنها ممكن بود يك شخصيت جذاب بودن يالوگش را براي تماشاچي ايراني از دست دهد.

وي افزود: «عليرضا باشكندي» با انتخاب درست گويندگان و چيدمان آنها در كنار يكديگر توانست اثري را با دوبله ماندگار دوبلورها در ذهن مخاطبان ماندگار سازد.

عطرچي با اشاره به شخصيت «موسونگ» و تغيير ديالوگ‌هاي آن ابراز داشت: در بيشتر اوقات من با «باشكندي» در خصوص ديالوگ‌ها و تكه كلام‌هاي «موسونگ» گپ مي‌زديم تا جذابيت شخصيت صدچندان شود.

اين دوبلور سيما با تشكر ويژه از «عليرضا باشكندي» گفت: در زمان دوبله سريال «جومونگ» دانشجوي ارشد بودم و ايشان خيلي كمك كردند تا اينكه هم من به كلاسهايم برسم هم بتوانم دوبله «موسونگ» را به خوبي انجام دهم.

عطرچي با اشاره به يك ديالوگ ماندگار درخصوص شخصيت «موسونگ» تصريح كرد: در قسمت‌هايي كه از اين سريال مي‌گذرد و در يكي از حمله‌هايي كه به «جومونگ» مي‌شود، «موسونگ» به او مي‌گويد «قربان، قربان تقريبا بدبخت شديم» و اين ديالوگ را «عليرضا باشكندي» گذاشت و بسيار هم ماندگار شد.

وي با اشاره به چيدمان دوبلورها و ديده شدن چند دوبلور در شخصيت‌هاي متفاوت اين سريال، گفت: با وجود اينكه «جومونگ» فاقد فاكتورهاي سريال هاليوودي بود، «عليرضا باشكندي» با چيدمان درست گويندگان توانست اين سريال را ماندگار كند.

عطرچي تصريح كرد: در سريال «جومونگ»، «ظفر گرايي» صداپيشه «تسو» بيشتر ديده شد و مثل هميشه بي‌نظير و استادانه به جاي اين شخصيت صحبت كردند چون ايشان بعد از گويندگي در «علي‌بابا» كمتر ديده شدند.

وي با اشاره به صداپيشه پيشكار بانو «يوها» همسر «امپراطور» ابراز داشت: با انتخاب صحيح «باشكندري»، «محبت دارآفرين» در مقام پيشكار بانو «يوها» به خوبي ديده شدند و به دنبال آن «شهرزاد ثابتي» صداپيشه همسر «تسو» نيز توانست بيش از پيش در ذهن مخاطبان ماندگار شدند و به خوبي دوبله اين كاراكتر را عهده‌دار شوند.

گفتني است؛ «امير عطرچي» متولد 1358 تهران است. او به جاي بسياري از شخصيت هايي چون «هارتموت» در سريال «هشدار براي كبري 11»، به جاي «عمو فوكس» در كارتون «فيگس وفوكس»، به جاي «جان مك كانل» در نسخه دوم فيلم سينمايي «قاتلين پيرزن» و نيز «موسونگ» در سريال «جومونگ» و... صداپيشگي كرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زهرا رضایی
۱۹:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
aryan
۱۸:۲۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
عالللیییییییی
Iran (Islamic Republic of)
محمود کاظمی
۱۹:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
خیلی بد بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد صامت
۱۷:۴۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
خوب
آخرین اخبار