فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

انتظار جبهه مردمی اصلاحات؛ دفاع جانانه دکتر روحانی از حقوق ملت ايران

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: ما از رئیس‌جمهور کشورمان انتظار داریم با تقبيح عملکرد دشمنان انقلاب، کشور و مردم از تمامی حقوق ملت ایران، دفاعی جانانه کرده و فریاد آزادی‌خواه آنان را با گذشت 34 سال از انقلاب، فریاد کند.

"محمدزارع فومنی"، دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو  با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی امشب حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: رئیس‌جمهور کشورمان باید ايران را نمونه کشوری مستقل و دموکراتیک در جهان مطرح کند.

وي افزود: همه ارکان اصلي نظام توسط مردم، از طریق انتخابات، انتخاب می‌شوند و اين موضوع بارزترين نکته دموکراتيک حکومت دینی است که در دنیا نظیر ندارد.

 دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با بزرگ و ريشه‌دار خواندن ملت ايران، تصريح کرد: در سال‌های قبل، برخی کشورها با جوسازی‌ها علیه ایران به دنبال برهم‌زنی انتخابات و ایجاد دو دستگی در کشور بودند، اما گردش گروه‌ها و افکار در راس قدرت،  نشانه مردم‌سالاری دینی است که به خوبی در کشورمان به اجرا درآمده است؛ ملت ايران سرنوشتش را خود انتخاب مي‌کند.
 
وی با اشاره به حضور روسای کشورهای مختلف در مجمع عمومی سازمان ملل، ادامه داد: حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني باید از منافع ملی ایران و از ارکان نظام و کشور دفاع کند و نشان دهد به عنوان کسی که سوگند یاد کرده، پاسدار انقلاب و آرمان‌های آن و آرمان‌های امام خميني(ره) و رهبری معظم انقلاب است.
 
فومني تصريح کرد: رئيس جمهور باید درسخنراني خود عنوان کند که ايران با کشورهایی حاضر به همکاري است که احترام به حقوق و تفکر ملت ایران را بر خود واجب بدانند و دخالت‌های نابجا در مسائل داخلي کشورمان نداشته باشند؛ ما به دنبال تعامل و نه جنگ ستيزي با همه کشورها هستيم اما با احترام متقابل پاي ميز مذاکره مي‌نشينيم.
 
دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات ادامه داد: رئیس‌جمهور باید از حقوق هسته‌ای ایران، دفاعی جانانه کند، وي نماینده همه ملت است و باید از همه تفکرات ایرانی دفاع کرده و از موضع قدرت صحبت کند.

وي با آرزوي موفقيت براي حجت‌السالام و المسلمين دکتر روحاني، اظهار داشت: ما از رئیس‌جمهور کشورمان انتظار داریم با تقبيح عملکرد دشمنان انقلاب، کشور و مردم از تمامی حقوق ملت ایران، دفاعی جانانه کرده و فریاد آزادی‌خواه آنان را با گذشت 34 سال از انقلاب، فریاد کند.
 
دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در پايان با اشاره به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و برنامه‌هاي اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان همانند انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شورای شهر با انسجام وارد شده و اکثریت مجلس را در دست بگیرند.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: سازمان ، ملل ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار