فرمانده انتظامی کشور:

لزوم اهتمام همه جانبه دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب/ کاهش جرایم خشن، شرارت و قتل نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی کشور صبح امروز با حضور در مراسم صبحگاه فرمانده نیروی انتظامی البرز از کاهش جرایم خشن امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار احمدی مقدم ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس بیان کرد دفاع و پایداری در برابر حملات دشمنان در دوران جنگ مانند مکتب عاشورا می تواند در طول تاریخ ضامن استقلال و عزت ایران اسلامی باشد و جامعه اسلامی هر چه در توان دارد باید آماده کند تا دشمنان دندان طمع را بکنند و جرات تجاوز نداشته باشند.

وی در ادامه افزود: توانمندی ایران اراده دشمن را رد هم خواهد شکست و موقعیت جمهوری اسلامی ایران موقعیت ممتازی در دنیا است.

امروز مشکلات اقتصادی را که استکبار به بار آورده و ما اگر در مرحله سختی هستیم دشمن هم سختی می کشد و ما برای حفظ عزت به گفته بیانات مقام معظم رهبری باید در جهاد اقتصادی ، فرهنگی سیاسی ایستادگی کنیم.

ایران گامی به عقب نخواهد کشید.

سردار احمدی مقدم اذعان کرد: حوزه نیروی انتظامی چه در دوره دفاع مقدس و چه امروز در صحنه امنیت و مبارزه با سلطه گران با همکاری همه سازمان ها ، سپاه ، بسیج، دستگاه های اطلاعاتی امنیت مثال زدنی را برقرار کرده و حتی امنیت کشور ما از کشورهای توسعه یافته بیشتر است.

بیداری هوشیاری و هماهنگی در نیروی حافظ امنیت مردم باعث آرامش مردم شده و جرائم خشن در حال بهبود است.

فرمانده انتظامی کشور همچنین از ریاست محترم جمهوری به علت اهتمام و توجه به فرهنگ و عفاف حجاب در جامعه تقدیر و تشکر کرد و افزود: بايد به حوزه عفاف و حجاب توجه همه جانبه داشته باشیم.

وی همچنین در جمع خبرنگاران از کاهش جرائم خشن، سرقت، قتل، شرارت، در 6 ماه نخست سال ، نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد در سال گذشته حوادث تروریستی در مناطق شرق و شمال غرب کشور نداشتیم که امسال متاسفانه شاهد بودیم و سایر جرایم از جمله سرقت که در فصل بهار امسال افزایش داشته بود در تابستان شاهد روند نزولی بودیم که بسیار امیدوار کننده است.

سردار احمدی مقدم درباره آمار تصادفات عنوان کرد: در 6 ماهه نخست امسال آمار فوت شدگان هزار نفر نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته است و همچنین افزایش کشفیات خصوصاً در مرزهای آبی کشور را داشتیم که همین امر باعث گران شدن قیمت مواد مخدر در کشور بوده است.

همچنین وی از سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به علت افزایش سطح امنیت در این استان مهاجرپذیر تشکر کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اهتمام ، دستگاه ها ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار