اراک/

امکانات ورزشی عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خواستار تزریق عادلانه اعتبارات ورزشی در شهرستان‌ها شد و گفت: امکانات ورزشی باید به طور عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، صلاحی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی این شهرستان با اشاره به اینکه ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه و نشاط همگانی نقش مهمی دارد، اظهار کرد: ورزش اثرات بسیار مثبتی در سلامت جامعه و جلوگیری از انحرافات اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان باید به عنوان امری مهم در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشانکرد: ورزش مانع گرایش جوانان به انحرافات اجتماعی می‌شود و در شرایطی که دشمنان دنبال به نابودی کشاندن جوانان از طریق اعتیاد هستند، پرداختن به ورزش می‌تواند توطئه‌هایآنها را خنثی کند.

صلاحی خواستار تزریق عادلانه اعتبارات ورزشی در شهرستان‌ها شد و گفت: امکانات و اماکن ورزشی باید به طور عادلانهمیان شهرستان‌هاتوزیع شود.

ویبا اشاره بهساخت استخر ورزشی تفرش گفت: این استخر در دستاحداث است و امیدواریم در سال جاری شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسم می‌تواند تاثیرات بسیاری را بر روح و روان افراد داشته باشد و سبب شادابی و نشاط جامعه شود./س

 

برچسب ها: امکانات ، ورزشی ، عادلانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.