مشهد/با هدف تبیین ابعاد مختلف ازدواج ضروت گرفت؛

چاپ هفت عنوان کتاب در حوزه ازدواج توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی

هفت عنوان کتاب پیرامون حوزه ازدواج جهت تبیین و بررسی ابعاد مختلف این امر برای جوانان، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی تهیه و چاپ شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،هفت عنوان کتاب در حوزه ازدواج ویژه مخاطبان جوان در آستانه ازدواج به قلم اساتید برجسته و متبحر کشوری در این امر، تهیه و تولید شده است.

از آنجا که تصمیم به ازدواج و انجام آن یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی هر انسان بوده و می تواند مایه سعادت و یا پیشمانی و اندوه وی را در زندگی فراهم آورد، همسر گزینی و شیوه های انتخاب همسر، سنگ بنا و بن مایه این نیک بختی و یا سیه روزی محسوب می شود.

انتخاب همسر یعنی انتخاب یک فرد از میان هزاران نفر و در همین راستا انتخاب عاقلانه و بر مبنای تفکر و شناخت به همان اندازه در زندگی آینده فرد نقش مثبت و سازنده ایفا می کند که انتخاب نادرست و بر مبنای معیارهای اشتباه وی را به سمت اندوه و ناکامی می کشاند.

بر همین اساس موسسه جوانان آستان قدس رضوی اقدام به تهیه و چاپ هفت عنوان کتاب جدید ویژه مخاطبان جوان و در آستانه ازدواج جهت تبیین و بررسی جنبه ها و ابعاد مختلف ازدواج کرده است.

این هفت عنوان کتاب ها شامل کتاب های «سایبانی برای ما»، «در جستجوی نیمه گمشده»، «انتخاب با چشمان باز»، «سن و تفاوت های سنی در ازدواج»، «شیرینی یک تصمیم»، «چای با طعم انتخاب» و «ازدواج؛ انتخاب یا سرنوشت» می باشد.

دکتر غلامعلی افروز، دکتر کامران علوی و دکتر بنی اسدی از جمله اساتید برجسته ای هستند که نگاشتن برخی از این عناوین کتاب ها را بر عهده داشته اند.

شایان ذکر است علاقه مندان به تهیه این کتاب های تازه منتشر شده توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی، می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مؤسسه به آدرس WWW.shop.aqrjavan.org نسبت به تهیه این کتب اقدام کنند.

 


برچسب ها: چاپ ، هفت ، عنوان ، کتاب ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.