مشهد/

اگر به سخنان رهبری گوش و عمل کنیم هیچ انحرافی در کشور ایجاد نمی‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر به‌دنبال این باشیم که رهبری چه می‌گوید و بدان گوش و عمل کنیم هیچ انحرافی در کشور ایجاد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمدتقی فخریان در همایش کمیته فرهنگیان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر، افزود: مقام معظم رهبری کسی هستند که در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افراد انقلابی را طلایه‌داری کردند.

وی اظهار داشت: ما باید در راستای رسالت ولی فقیه به‌عنوان نایب امام زمان(عج)، مباحث را ترسیم کنیم.

این مقام مسئول استانی با اشاره به آمدن و رفتن دولت‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آنچه که باقی است دکترین ولی فقیه است و ما باید سرمشق را از چشمه بگیریم.

فخریان خاطرنشان کرد: اگر در هر مقطع زمانی به انگشت اشاره ولی فقیه نگاه کنیم، می‌توانیم مشکلات را از سر راه برداریم؛ زیرا چشم ایشان قبله‌نمای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سختی جنگ نرم تا جنگ سخت، گفت: باید بستر حرکت در جنگ نرم توسط فرهنگیان با بازخوانی مبانی رفتار و حرکت شهدا فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دیپلماسی قدرت‌مندانه و عزت‌مندانه جمهوری اسلامی با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری رقم می‌خورد، اظهار امیدواری کرد: رئیس جمهور جدید با همان صلابت امام و رهبری از عزت و مصلحت نظام اسلامی دفاع کند تا این انقلاب به وقت خود به انقلاب حضرت مهدی(عج) ملحق شود.

فخریان خاطرنشان کرد: همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای برداشتن پرچم جهاد تحصیلی دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: بازخوانی اهداف و رسالت‌های شهدا می‌تواند ما را به وظایف خود بهتر آشنا کند.

این گزارش می‌افزاید: در ابتدای همایش محمدیوسف سپهری‌راد معاون مدیرکل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در سخنانی گزارشی کوتاه از برنامه‌های این اداره به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس ارائه کرد.

همچنین در این جلسه یاد شهید سیده‌طاهره هاشمی شهید شاخص بسیج در سال 92 که در نبرد مردمی آمل علیه نفاق در سال 1360 به شهادت رسیده بود، گرامی داشته شد.

 

برچسب ها: گوش ، سخنان ، رهبری ، نبود ، انحراف ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.