هیس دخترها فریاد نمی زنند

شیرین نعیمی( طناز طباطبائی) یک ساعت پیش از مراسم عقدش نگهبان ساختمان را می کشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌شیرین نعیمی( طناز طباطبائی) یک ساعت پیش از مراسم عقدش نگهبان ساختمان را می کشد.

نامزدش امیر علی جمالی( نیما صفایی) از بازپرس پرونده ( شهاب حسینی) می شنود که شیرین دو سال پیش، روز نخستین نامزدی اش فرار کرده،‌ بار دوم عقدش خودکشی کرده و سابقه بستری شدن در بیمارستان روان درمانی را نیز دارد.
شیرین در بازی جویی ها حرف نمی زند. پدر و مادرش ( هادی مرزبان و مائده طهماسبی) سراغ وکیلی می روند که شنیده اند پرونده های متعددی را به سرانجام رسانده است.


وکیل، فریما تولایی( مریلا زارعی) برای دیدن شیرین به زندان می رود، ولی شیرین درباره انگیزه اش برای قتل حرف نمی زند. وکیل سراغ امیر علی می رود. او ابتدا از همکاری با وکیل خود داری می کند، ولی بعد می پذیرد و با هم به دفتر بازپرس می روند. شیرین را به دفتر بازپرس می آورند، ولی حاضر نمی شود در حضور نامزدش حرف بزند. امیر علی که از اتاق بیرون می رود، شیرین برای بازپرس و وکیل تعریف می کند که در هشت سالگی، پدر و مادرش به دلیل مشغله، به کارگر مزون مادرش، مراد ( بابک حمیدیان) می سپردند که او را از مدرسه به خانه ببرد.


اما مراد به او تعرض می کرده. هم چنین از شیرین عکس می گرفته و او را تهدید می کرده که اگر به کسب حرفی بزند، عکس ها را به دوستان و خانواده اش نشان میدهد و آبروی او را می برد. با این حال شیرین چند بار می خواسته ماجرا را برای پدر و مادر و معلمش بگوید، اما هیچ کس به حرفش گوش نمی کرده است.


چند سال بعد، از آن خانه می روند و برای شیرین خواستگار می آید. روز نامزدی، تماس تلفنی ناشناس باعث می شود شیرین یاد مراد بیفتد. او فرار می کند و به ویلای عمویش می رود و نامزدی به هم می خورد. خواستگار دوم که از بستگانشان است، می خواهد پس از ازدواج شیرین را به آمریکا ببرد. روزی که برای خرید لباس رفته اند، شیرین کسی را می بیند که شبیه مراد است و در اتاق شیرین را به آمریکا ببرد.


بازپرس پس از شنیدن حرف های شیرین، سرگرد ( جمشید هاشم پور) را برای دستگیری مراد می فرستد. شیرین و پدر و مادرش، مراد را شناسایی می کنند. سرگرد خانه مراد را بازرسی می کند و تعداد زیادی عکس از کودکان پیدا می کند. در اعترافات مراد 27 مورد تجاوز به عنف آشکار می شود.


مراد به اعدام محکوم می شود. شیرین می گوید روز حادثه نگهبان را کشته، چون او قصد داشته به عسل، دختر خردسال همسایه تعرض کند. شیرین وکیل شیرین این ماجرا را برای پدر و مادر عسل بازگو می کند، پدر عسل ( امیر آقایی) عصبانی می شود و برای حفظ آبروی حاضر نمی شود در دادگاه شهادت دهد. مقتول هم ولی دم ندارد، بنابر این کسی نیست که رضایت بدهد. برای شیرین حکم قصاص صادر می شود. امیر علی و وکیل پس از پیگیری های فراوان برادر مقتول را پیدا می کنند، ولی پیش از آن که بتوانند او را مجاب کنند که رضایت بدهد،‌ او به خاطر تزریق مواد مخدر دچار ایست قلبی می شود. شیرین را برای اجرای حکم قصاص به محوطه زندان می برند.

فیلم نامه نویس: پوران درخشنده، میترا بهرامی، کارگردان:پوران درخشنده، مدیر فیلمبرداری:مرتضی پور صمدی، صدا بردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه:بهزاد کزاری، طراح لباس:سارا خالدی، دستیار کارگردان:نورالدین گودرزی، مدیر تولید: عباس درخشنده، بازیگران: شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبائی، بابک حمیدیان، نیما صفایی، ستاره اسکندری، امیر آقایی، جمشید هاشمپور، فرهاد آییش، هادی مرزبان، مائده طهماسبی، شیرین بینا، محبوبه بیات، امیر دژاکام، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، رضا توکلی، علی پویان، مهدی ماهانی، سارا بهارلو، غزل ذوالفقاری؛ تهیه کننده: پوران درخشنده، ژانر:ملودرام،

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار