معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: همزمان با بيست و سوم ذي‌القعده، مراسم ويژه روز زيارتي امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام والمسلمين سيد جلال حسيني با اعلام اين خبر افزود: در بيست و سوم ذي‌القعده، روز زيارتي مخصوص امام رضا(ع) مراسم ويژه‌اي در حرم مطهر رضوي از ساعت14:30 با قرائت زيارت جامعه كبيره توسط ذاكر اهل بيت(ع) سعيد حداديان در صحن جامع رضوي آغاز خواهد شد
.

وي با بيان اين‌كه اين مراسم براي عموم زائران بارگاه منور رضوي تدارك ديده شده است، اظهارداشت: پس از قرائت زيارت جامعه كبيره، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسين مؤمني سخنراني مي‌كند.

وي با اشاره به برگزاري سخنراني و مرثيه‌سرايي در شب 23 ذي‌القعده در صح جامع رضوي عنوان كرد: مراسم ويژه نيز در اين شب پس از نماز مغرب و عشاء با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسين هاشمي‌نژاد و مرثيه‌سرايي مداحان و ذاكران اهل‌بيت(ع) برگزار مي‌شود.

وي در پايان با بيان اينكه همه‌ساله در حرم مطهر برنامه ويژه‌اي در اين روز برگزار مي‌شود، گفت: در روز 23 ذي‌القعده به زيارت مخصوصه حضرت رضا(ع) از نزدیک و دور تاكيد شده است و همچنين بنا به روايتي شهادت حضرت رضا(ع) در اين روز واقع شده است.

 

برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، حرم ، مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.