اردبیل /

سخنرانی روحانی در سازمان ملل منطق گویای ایران بود

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: سخنرانی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل منطق و برهان گویای جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و خارجی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام کریم قیاسی افزود: این مواضع نشان داد که ملت ایران خواستار صلح و سازش و دوستی با ملت‌ها براساس منطق و عقلانیت هستند و هرگز دوست ندارند دنیا در آتش کینه و خشم مستکبران و شیاطین قرار گیرد.

وی با قدردانی از اقدام مبارک رئیس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک از باب بیان واقعیت‌ها و حقایق جهانی و بین‌المللی تصریح کرد: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک و تعبیر هوشمندانه نرمش قهرمانانه به خوبی نشان داد که مشی و راهبرد دیپلماسی ما باید در کنار حفظ عزت و اقتدار منطقی، ‌درست و حکیمانه باشد.

امام جمعه بیله سوار خاطر نشان کرد: ما در سال‌های اخیر در سایه بصیرت و هوشمندی مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان اصلی انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی حرکت منطقی و عقلانی را از خود نشان دادیم به طوریکه امروز تعبیر رئیس جمهور آمریکا از ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب نشان‌دهنده سیاست منطقی است که جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به کار گرفته است.

حجت الاسلام قیاسی اضافه کرد: دنیا ما را با منطق واقعی و شایسته می‌شناسد و در طول تاریخ به گونه‌ای حرکت کردیم تا جلوه‌ای از عقلانیت اسلام و مکتب نورانی اهل بیت را به خوبی به نمایش بگذاریم./س

برچسب ها: اردبیل ، سخنرانی ، رئیس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.