شرکت فولاد خوزستان، بزرگترین عرضه‌کننده شمش فولاد در کشور در شهریورماه به هشت رکورد تازه در تولید ماهانه دست یافت و مجموع تولید خود را در شش‌ماه نخست امسال به یک میلیون و 857 هزارتن رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اهواز؛ عبدالمجید شریفی - مدیرعامل فولاد خوزستان - با اعلام این مطلب اظهاركرد: آمار یاد شده بیانگر رشد بیش از هفت درصدی در تولید شمش و 14 درصدی در تولید گندله نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی درباره رکوردهای جدید افزود: نخستین رکورد مربوط به گندله‌سازی شماره 2 با رقم بیش از 300 هزارتن تولید در شهریورماه است که برای اولین‌بار محقق شده و پس از 291 هزارتن تولید مرداد ماه دومین رکورد متوالی این واحد محسوب می‌شود. همچنین مجموع تولید گندله در شرکت طی شش ماه امسال به 2 میلیون و 730 هزارتن رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به چهار رکورد تازه در ایستگاه‌های ریخته‌گری شمش بلوم و بیلت اشاره کرد و افزود: واحدهای ریخته‌گری مداوم بلوم و بیلت در بخش فولادریزی موفق شدند طی شهریور ماه، تولید خود را به طور بی‌سابقه‌ای افزایش دهند، به گونه‌ای که در مجموع نزدیک به 236 هزار تن شمش در این ایستگاه‌ها ریخته‌گری شد و هر سه ایستگاه به رکوردهای تازه‌ای دست یافتند.

این در حالی است که شهریورماه از ماه‌های گرم فصل تابستان در استان خوزستان است و شرکت فولاد خوزستان پاره‌ای از برنامه‌های تعمیراتی کارخانه‌ها و تاسیسات مختلف را در این ایام انجام می‌دهد.

فولاد خوزستان قرار است تا پایان امسال 3.5 میلیون تن شمش فولاد تولید و به بازار عرضه کند./س
برچسب ها: تولید ، شمش ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.