در آخرین روز دفاع مقدس:

تجلیل از تکاوران نیروی زمینی ارتش در فرهنگسرای بهمن

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از برگزاری ویژه برنامه ای تحت عنوان آیه های حماسی، همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای بهمن خبر داد.

مریم السادات نواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم که روز شنبه 6 مهر ماه سال جاری که به نام روز درس ها و عبرت ها از وقایع جنگ تحمیلی نامگذاری شده است با حضور امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی از فرماندهان ، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان تکاور هشت سال دفاع مقدس ، از نام آوران تکاور نیروی زمینی ارتش تجلیل خواهد شد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ترویج ارزش های اخلاقی و معرفی الگوهای دفاع مقدس دانست و افزود: " آیه های حماسی"  سومین برنامه این مجموعه از سال گذشته تاکنون است که در راستای تجلیل از رشادت های رزمندگان و مجاهدان هشت سال جنگ تحمیلی  و جهت معرفی جلوه های فرهنگی دفاع مقدس به نسل جوان اجرا می گردد.

نواده با اشاره به مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای این برنامه تصریح کرد: ترویج روحیه جهاد و شهادت طلبی و معرفی شهدای منطقه از جمله اولویت های این برنامه است.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری برنامه های با این مضمون حداقل کار و ادای دین مجموعه های فرهنگی نسبت به تعهد شان در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است و این برنامه ها نباید در بیان خاطرات و زنده نگه داشتن تاریخ محدود شود بلکه باید فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها و ترویج فرهنگ ایثار شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
morteza
۰۲:۰۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
خیلی تجلیل خوبی کردن
آخرین اخبار