عزیزی:

شکایت ما از پلیس راه مالزی عبور کرده و به دبیرخانه AFC رسیده است! احتمال تعلیق لیگ دسته یک وجود دارد

مدیر فنی باشگاه ابومسلم مشهد گفت: ما شکایتمان را به AFC ارسال کردیم و تا 10 روز دیگر فرصت داریم که لایحه شکایتمان را تقدیم AFC کنیم تا آنها بررسی کنند.

خداداد عزیزی مدیر فنی باشگاه ابومسلم مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هوشنگ نصیرزاده بیان می کرد که شکایت ما به پلیس راه مشهد هم نمی رسد چراکه وجاهت قانونی ندارد به هر حال شکایت ما از پلیس راه مالزی عبور کرده و به دبیرخانه AFC هم رسیده است.

عزیزی در ادامه بیان داشت: ما براساس حقمان شکایت کردیم چراکه دولت نباید در مسائل فوتبال دخالت کند به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال در این 10 روز فرصت دارند تا باشگاه ابومسلم مشهد را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار کنند تا ما هم شکایتمان را باز پس بگیریم.

وی درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: برخی از افراد آگاه بیان کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیاAFC بعد از دریافت لایحه شکایتمان 15 روز به مسئولان فدراسیون فوتبال فرصت می دهند تا دفاعیاتشان را ارائه دهند.

مدیر فنی باشگاه ابومسلم تصریح کرد: اگر مسئولان AFC در بررسی هایشان متوجه شوند که یکی از اعضای دولت در امور باشگاه ابومسلم دخالت کند آن وقت حداقل اتفاق تعلیق لیگ دسته یک فوتبال است.

وی بیان کرد: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال 10 روز فرصت خواهند داشت تا مدارکی دال بر اینکه مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان   یک فرد دولتی نیست را به AFC اعلام کنند تا تعلیقی صورت نگیرد.

وی درباره اينکه بدهی های باشگاه ابومسلم مانع از حضور این تیم در لیگ دسته یک شده گفت: ما مشکلی در این ارتباط نداریم و با پرداخت بدهی مان می توانیم وارد مسابقات شویم تنها مشکل ما خصوصی نبودن کامل تیم است و دخالت هایی که مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان در امور باشگاه می کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار