رویانیان واسطه های کنار خود را هم رصد می کند

کار پرسپولیس و امیرحسین حاجی زاده هنوز در حد یک تفاهم نامه است و کار به قرارداد نرسیده اما محمد رویانیان به واسطه های فوتبال هشدار داده است، اما آیا او مراقب واسطه هایی است که در کنارش حضور دارند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین حاجی زاده آنطور که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با این باشگاه قرارداد نبسته است اما آنطور که پدر این کودک 9 ساله هم گفته است، این طور نیست که هیچ چیز بین طرفین امضاء نشده باشد.

رویانیان با فرض اینکه، این بازیکن را در اختیار خواهند گرفت به دلالها هشدار داده است که به این بچه نزدیک نشوند، اما او مراقب واسطه هایی است که می خواهند از کنار او به این بازیکن برسند و آینده او را مال خود کنند.

آیا قرار است همان پروژه ای روی این پدیده اجرا شود که فردی خاص درباره اسماعیل زاده و کنعانی اجرا کرد. آیا باشگاه می تواند چنین فرصتی را برای بعضی ها به وجود آورد؟

دربارۀ احتمال نهایی شدن عقد قرارداد با این بازیکن هم حرف و حدیث زیاد است در حال حاضر آنقدر افراد مختلف با پیشنهادهای گوناگون اطراف خانواده حاجی زاده را گرفته است که آینده معلوم نیست.

گفته می شود در سفر مقامهای باشگاه پرسپولیس به اردبیل هم آنها خواهان در اختیار گرفتن یک باب منزل مسکونی در تهران توسط باشگاه شده اند.

همچنین گفته می شود، پدر این کودک هم خواهان در اختیار گرفتن شغل مناسب با حقوق مکفی شده است،‌ البته با پیشنهادهای جدیدی که این خانواده دریافت کرده است معلوم نیست، توافقات همچنان همان باشد یا نه؟/مح

برچسب ها: حاجی زاده ، واسطه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار