«هفتاد اعتراف عاشقانه » در فرهنگسرای نیاوران

نقاشی های تازه «محمد مهدی رسولی »، عصر جمعه 12 مهر ماه ،در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران رونمایی می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «هفتاد اعتراف عاشقانه » عنوان این نمایشگاه است که رسولی در آن 70 اثر تازه را که بر اساس همین نام در شش سال اخیر خلق شده اند را به نمایش می گذارد ،وی علاوه بر این آثار، 10 تابلوی نقاشی از دوره های قبلی کاری اش را به منظور مرور آثار گذشته اش ارایه می دهد . 

اندازه آثار رسولی به نوعی تابع مفهوم کلی کارند ، وی سعی کرده از منظر مخاطب به خواستگاه اصلی آثار که همان فضای شرقی ست وفادار بماند و آثارش را در سایزهای متفاوت 35 در 50 تا 5/1 در 5/2 با تکنیک رنگ و روغن و میکس مدیا روی بوم به نمایش می گذارد . 

در مجموعه «هفتاد اعتراف عاشقانه » مخاطب همچون دیگر آثار رسولی، شاهد نشانه و المان هایی شرقی و ایرانی ست . هنرمند در این آثار موتیف های شرقی را با فضای نقاشی امروز در هم آمیخته تا به فضاهای معاصرتری در بوم هایش دست یابد و نمایی نوتر را به بیننده عرضه کند . سیب ،انار و پرنده از نشانه های ثابت آثار رسولی اند که بعد از یک دوره کار طولانی ،دیگر جایگاه خود را در بوم های او یافته اند . وی در کنار این المان ها از کمپوزیسیون ،چیدمان ،ترکیب بندی و حتی رنگ گذاری های شرقی در آثارش بهره گرفته است . 

«محمد مهدی رسولی » در سال 1342 در شیراز متولد شده وی تا کنون برگزاری ده نمایشگاه انفرادی در گالری های سبز ،آرت سنتر،آب ... و شرکت در ده ها نمایشگاه گروهی در داخل و خارج ایران را در کارنامه خود دارد . 

گفتنی ست ،نمایشگاه نقاشی های «محمد مهدی رسولی » با عنوان « هفتاد اعتراف عاشقانه » تا تاریخ 25 مهر ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران دایر می باشد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 ، روزهای تعطیل 14 تا 19 از این آثار دیدن نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.