براي پنجمين سال متوالي،

تمديد گواهينامه ايزو 14001، نگهداري سيستم مديريت محيط زيست در منطقه 14

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 14 از تمديد گواهينامه ايزو 14001 نگهداري سيستم مديريت محيط زيست منطقه 14 خبر داد.

 
بابک عديلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: گواهينامه ايزو 14001 نگهداري سيستم مديريت محيط زيست شهرداري منطقه 14  با ارزيابي ميزان شرکت آرين توف پاسارگاد و کارشناسان ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران براي پنجمين سال متوالي تمديد شد.
 
وي افزود: مقوله محيط زيست و حفظ آن يکي از موضوعات مهمي است که بايد همواره مورد توجه سازمان ها  و نهاده ها قرار گيرد.
 
وي ادامه داد: مديران ارشد شهرداري منطقه 14 را بر آن داشته تا نگاه تخصصي به اين موضوع داشته باشند  و با تعيين الزامات زيست محيطي قدم در اين راه بگذارند و براي حفظ محيط زيست تلاش مضاعف نمايند.
 
عديلي يادآور مي شود: به گفته ي وزيري قائم مقام شهرداري منطقه 14، سيستم مديريت محيط زيست در شهرداري منطقه 14 از سال 1387 با اهداف حفاظت از محيط زيست که مبتني بر موارد پيشگيري و کاهش مستمر آلودگي هاي محيط زيستي، کاهش و بهينه سازي مصرف منابع و انرژي، کاهش و کنترل پسماندها، حفاظت و گسترش فضاي سبز، ارتقا سطح فرهنگ حفاظت از محيط زيست است استقرار يافته است و هم اکنون نيز حفظ و نگهداري از اين سيستم بطور موثر در حال پيگيري است./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار