اصفهان/

بریدگی جاده؛ مشکل شهرک صنعتی خمینی شهر اصفهان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر بزرگترین مشکل صنایع این شهرستان را بریدگی جاده کمربندی نجف آباد- خمینی شهر اعلام کرد و افزود: از 2 سال پیش قرار بوده پلی برای رفع این مشکل احداث شود که همچنان نیمه کاره مانده است.

محمدتقی ترابی فر به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، با اعلام اینکه بریدگی این جاده، شهرک صنعتی خمینی شهر اصفهان را قفل کرده است، گفت: وضعیت نامناسب این جاده برای صنعتگران خطراتی را به دنبال دارد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن زیرساخت های موجود در شهرک صنعتی خمینی شهر گفت: شرکت شهرک ها در این زمینه تلاش های مثبتی داشته است مثلا خیابان کشی انجام شده است و برق رسانی و مسیریابی برای انتقال آب در حال انجام است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر ادامه داد: شرکت شهرک ها در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی هم همکاری خوبی داشته است و زمین هایی را برای گسترش این صنایع آماده واگذاری دارد.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و ساز واحدهای تولیدی جدید نسبت به سال قبل بهبود یافته است، اظهار کرد: صنایعی غیرآلاینده مانند لوازم خانگی می تواند در این شهرستان احداث شود.

ترابی فر همچنین از بهبود وضعیت صنایع ریسندگی و بافندگی به علت گران شدن نرخ ارز و کاهش واردات خبر داد و افزود: تولیدات واحدهای منطقه به عراق و ترکیه صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بازار نسبت به قبل رکود کمتری دارد، گفت: با این وجود، مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی همچنان وجود دارد که با رفع آن می توان تولید را تا حد زیادی افزایش داد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر همکاری و تعامل بیشتر ادارات دولتی با بخش خصوصی و تولیدکنندگان را از خواسته های صنعتگران از دولت یازدهم عنوان کرد که می تواند امکان تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را فراهم کند./ب

برچسب ها: اصفهان ، خانه ، صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.