شهرکرد/

رئيس جمهور از ارزش هاي جمهوري اسلامي دفاع كرد

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: دكتر روحاني در سفر به نيويورك و سخنراني در مجمع عمومي سارمان ملل، به خوبي از ارزش ها و اصالت نظام جمهوري اسلامي در برابر جامعه جهاني دفاع كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اميرعباس سلطاني،‌ با موفقيت آميز خواندن سخنان عالمانه و در عين حال قاطع آقاي روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل افزود: رئيس جمهور در سخنان با حكمت، با تدبير و با عزت خود، مواضع اصولي اسلام و نظام را براي جهانيان روشن ساخت.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي افزود:‌ در اين ميان، سياست هاي راهگشاي رهبر معظم انقلاب، خون پاک شهداي هسته اي، و مقاومت ملت غيور ايران نقشي بي بديل را ايفا كرد و اگر اين سه عامل نبود، امروز در جهان غرب با ايران با موضع احترام صحبت نمي شد.

سلطانی اظهار داشت: هر كشوري اجازه دارد مطابق كنوانسيون هاي بين المللي از انرژي صلح آميز هسته اي استفاده كند و دكتر روحاني نيز با تاكيد حق طلبانه بر اين مهم، به هيچ وجه از موضع بحق جمهوري اسلامي كوتاه نيامد كه بسيار تحسين برانگيز بود.

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: رئيس جمهوري اسلامي ايران در مجمع عمومي سازمان ملل متحد و ديدارهاي خود با سران ديگر كشورها، قاطعانه از مواضع جمهوري اسلامي دفاع كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.