نماينده مردم شهرستان هاي دماوند و فيروزكوه و رودهن در مجلس شوراي اسلامي گفت: سخنان رييس جمهوري در سازمان ملل متحد، بار ديگر عزت و اقتدار ايران اسلامي و پيروي از خون شهدا را در اذهان عموم تداعي كرد.

حميدرضا مشهدي عباسي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار كرد: سفر دكتر روحاني بسيار خوب و مثبت بود و از ايشان به عنوان فرزند انقلاب، انتظاري جز اين نمي رفت.

وي گفت: در نيم قرن گذشته ملت ايران حسن نيتي از آمريكايي ها نديده اند و هر چه تحريم ها افزايش يابد، ملت تنفر بيشتري از دولتمردان آمريكايي پيدا مي كنند.

وي با بيان لزوم پايان يافتن اين مسايل، بيان كرد: آمريكايي ها حتي اگر حقوق هسته اي ايران را به رسميت بشناسند، گوشه اي از جناياتشان قابل گذشت و جبران نيست.

نماينده مردم شهرستان هاي دماوند و فيروزكوه و رودهن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره تاريخي به اعتمادسازي دولت هاي هفتم و هشتم، بيان كرد: دولت در آن زمان با گفتمان گفت وگوي تمدن ها و با مسكوت گذاشتن تمام فعاليت هاي هسته اي كشور به مدت دو سال، حسن نيت خود را نشان داد؛ اما پس از آن بوش پسر به ايرانيان توهين و ايران اسلامي را محورت شرارت در منطقه خواند.

وي اظهار كرد: دولتمردان آمريكايي با تغيير نگرش نسبت به جمهوري اسلامي ايران بايد آن را به عنوان حكومتي مستقل كه با آراي مردمي اداره مي شود بپذيرند و در گام بعد، به رفع بدبيني به وجود آمده بپردازند.

مشهدي عباسي تاكيد كرد: مباحث مطرح شده از سوي رييس جمهوري در صحن سازمان ملل، بار ديگر عزت و اقتدار ايران اسلامي را به منصه ظهور رساند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.