بیات: مشکلات مالی گریبانگیر صبا خواهد شد

تیم فوتبال صبای قم بايد در هفته دوازدهم به مصاف پرسپولیس برود. هم اکنون این تیم با 13 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد اما مشکلات مالی گریبانگیر این تیم شده است.

محسن بیات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما بازی حساسی مقابل پرسپولیس داریم اما مشکلات مالی روی بازیکنان فشار مضاعفی آورده است.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در ادامه اظهار داشت: یازده هفته از لیگ برتر گذشته اما مسئولان هیچ تلاشی برای انجام تعهدات مالی نکردند. به هر حال در شرایط مناسبی به سر نمی بریم.

بیات اظهار داشت: هیچ یک از مسئولان جوابگوی مشکلات مالی تیم نیستند. متاسفانه آقایانی که اول فصل وعده و وعیدهای زیادی دادند، اثری از آنها در باشگاه نیست.

وی عنوان کرد: ما بازیکنان از اول فصل تا الان یک ریال هم از باشگاه دریافت نکردیم و هیچ کس به فکر برطرف کردن مشکلات مالی تیم نیست.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: به هر حال اوضاع مالی تیم ما نامناسب است و بزرگان تیم به خاطر اینکه بازیکنان جوان انگیزه برای بازی کردن داشته باشند و عده و وعیدهای پوچ می دهند.

بيات در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان ورزش قم هرچه سریعتر مشکلات مالی تیم را بر طرف کنند. تا تیم به سرنوشت نافرجام پیکان و صبای قم دچار نشود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار