اسفنانی در نطق میان دستور؛

اظهارات سخیف اخیر اوباما صرفا جهت خشنودی صهیونیسم جهانی بود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: اظهارات سخیف اوباما صرفا جهت خشنودی سلطه بین‌المللی و صهیونیسم جهانی بیان شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در توصیه‌های داهیانه خود فرمودند: درخصوص مذاکره با آمریکایی‌ها خوشبین‌ نیستند، بی‌صداقتی آقای اوباما در بیان اظهاراتی سخیف اخیر که صرفا جهت خشنودی سلطه بین‌المللی و صهیونیسم جهانی بیان شده است، بار دیگر صحت این توصیه و ژرف‌اندیشی ایشان را به اثبات رساند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها نه تنها مورد اعتماد نیستند بلکه در تصمیمات خود نیز دارای ثبات نیستند و این همان نگرش حقیقت‌گرایانه مقام معظم رهبری است. لذا در مواجهه با چنین طرفی باید نهایت احتیاط و دقت به عمل آید.

سخنگوی کمیسیون حقوق قضایی مجلس در ادامه اظهارداشت: امروزه جنایات ددمنشانه سلفی‌ها و تکفیری‌ها، روح و جان هر انسان آزاده‌ای را به شدت می‌آزارد و سکوت جهانیان در  این خصوص را ظلمی جبران‌ناپذیر می‌دانند و عرض می‌کنم که آنان این گروه‌ها ساخته و پرداخته و تقویت نموده‌اند تا ریشه دین و اسلام را هدف قرار دهند بدانند که این آتش خانمان‌برانداز که به جان مردم مظلوم سوریه انداخته‌اند دیری نخواهد پایید که دامن خودشان را خواهد گرفت و خواب راحت را از چشمان آنها خواهد ربود.

وی تصریح کرد: اگرچه سایر مسلمانان و علمای اسلام باید بدانند که این گروه که زایده تفکر ضددینی صهیونیسم و آمریکاییان است در پناه بی‌توجهی و غفلت آنان شکل گرفته و اگر به همین منوال به سکوت ادامه دهند عواقب نامطلوبی در آینده در پیش رو خواهند داشت.

اسفنانی در ادامه اظهارات خود به جلسه مشترک دولت و مجلس در شب گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن تشکر از تشکیل دهندگان این جلسه و اظهارات بسیار خوب و ارزشمند روسای قوای مقننه و مجریه در این جلسه عرض می‌نمایم که وجود این جلسات لازم و ضروری است چرا که می‌تواند در تعامل بین دو قوه در جهت رفع گرفتاری‌های مردم نقش‌آفرین باشد. و امیدوارم حاصل جلسات و نمود آن را در اسرع وقت و در معیشت و خواسته‌های مردم ملاحظه و مشاهده شود.

نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدن و چادگان در ادامه به مشکلات حوزه انتخابی خود اشاره کرد و گفت: ضمن عرض تبریک به دکتر زرگرپور و تشکر از انتخاب شایسته وی توسط وزیر کشور به عرض مردم شریف بویین‌میان‌دشت می‌رسانم همان‌گونه که در نطق قبلیم آرزوی شهرستان شدن آن خطه را در کمترین وقت ممکن نموده بودم به لطف خداوند و عنایت مسوولین این خواسته محقق شد.

وی ادامه داد: نظر به اینکه شهرستان‌های فریدون شهر، فریدن و چادگان از جمله محروم‌ترین مناطق کشور است و عمده روستاها در مناطق صعب‌العبور و سردسیر واقع شده ضرورت وجود مدارس شبانه‌روزی غیرقابل انکار است. اما در سال گذشته در تامین منابع این مدارس به شدت با مشکل مواجه شدیم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: سخیف ، اوباما ، اسفنانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار