تجاوز جنسي مرگبار به مادر کودک نوپا+ عکس

به گزارش پلیس متجاوزین به عنف پس از ربودن مادر جوان در دارینگتون در شمال شرقی انگلستان پس از وادار کردن وی به مصرف مواد مخدر وی را مورد تعارض جنسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: شایون لیدی 10 سال مادر کودک نوپا پس از ربوده شدن در یکی از خیابانهای دارینگتون انگلستان به هنگام خرید، وی را وادار به مصرف بیش از حد مواد مخدر نمودند و وی را در حالتی بی اختیاری مورد تعارض جنسی قرار دادند.

پس از گذشت یک ساعت "شایون لیدی" بر اثر سوء مصرف مواد جان باخت.

به گزارش پلیس به نقل از این خبرگزاری جسد وی پس از یک روز توسط تماس تلفنی فرد ناشناس از طریق تلفن همگانی در نزدیکی مکان کشف جسد به اداره پلیس گزارش و کشف شد. به اعتقاد پلیس تماس از طرف یکی از متجاوزین و یا عاملین قتل این پرونده صورت گرفته است.

پس از کشف جسد آثار ضرب و شتم و چند ضربه چاقو بر روی بدن وی توسط پلیس گزارش شد.

به گزارش دکتر اندرو تویدل و گزارش کالبد شکافی علت مرگ سوء مصرف مواد مخدر و همچنین مصرف نوعی داروی بیهوشی به نام GHB که در گذشته برای بیهوش کردن جراحی های عمومی به کار می رفت گزارش شده است و ضرب و شتم و ضربات چاقو بعد از مرگ وی بر بدن قربانی وارد شده است.

پل فاکنر افسر پلیس جنایی اداره پلیس دارینگتون و مسئول این پرونده به نقل از این خبر گزاری گفت: GHB بهترین داروی بیهوشی در موارد تجاوز به عنف است که در طول تاریخ شناخته شده و استفاده از آن به سرعت در میان افراد سود جو رواج پیدا کرده است.

پلیس جستجوی خود را برای یافتن متهمین این پرونده آغاز کرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ضرب ، تجاوز ، عنف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار