جلالی: بعضی از تعویض‌ها اجباری است ابراهیم زاده:فوتبال خوبی را ارائه کردیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: بین من و بازیکنانم دلخوری پیش نمی آید

 

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید جلالی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل راه‌آهن گفت: فکر می‌کنم این عملکرد ماحصل یک کار جمعی، پشتکار و صبوری بود. دیدید ما می‌توانیم چقدر خوب کار کنیم و انتظار دارم برای مسابقه بعدی ما مقابل فولاد، هواداران ورزشگاه یادگار امام را پُر کنند و صد هزار نفر به ورزشگاه بیایند.
جلالی در مورد تعویض‌هایش عنوان کرد: بعضی از تعویض‌ها اجباری است و باعث می‌شود دست مربی بسته شود. این هم بخشی از کار و فوتبال است.
سرمربی تراکتور‌سازی اظهار داشت: بین من و بازیکنانم دلخوری پیش نمی آید . من به همه بازیکنان گفته‌ام نه به کسی لطف می‌کنم نه جفا. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم صلاح تیم است و آن را انجام می‌دهم.
ابراهیم‌زاده: فوتبال خوبی ارائه کردیم
سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه تیمش مشکل گلزنی دارد خاطرنشان کرد: ما در تمرینات این مسائل را کار می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که تاثیر‌گذار باشیم. برخی مسائل را باید در آینده و نیم‌فصل حل کنیم. خوشحالم می‌گویید اکثر کارهای ما درست شده و بحث گلزنی، مشکل ما است. به هر حال این بستگی دارد که چه کاری انجام می‌دهیم و در نیم‌فصل چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چرا تیمش نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: باشگاه از ما حمایت می‌کند. امکانات تمرینی و شرایط مثبتی فراهم شده و باید جواب این مسئولیت‌ها را بدهیم. خودتان می‌دانید برخی تغییرات تاکتیکی رکود به وجود می‌آورد؛ اما ما باز هم از هفته قبل بهتر شدیم و شکل فوتبالی‌مان بهتر شده است. باید در گلزنی هم عملکرد بهتری داشته باشیم. وضعیتمان را باید تغییر دهیم. در غیر این صورت اگر تغییری نباشد عقبگرد کرده‌ایم. باید با تمرین و تلاش بیشتر نتایج بهتری بگیریم تا انشاءالله وضعیتمان بهتر شود.

برچسب ها: جلالی ، تراکتور ، برد ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار