تاج: آمادگی تحویل بلیط فروشی به همه باشگاه های کشور را داریم/مرجع رسیدگی کننده باید با افترای کریمی برخورد کند

رئیس سازمان لیگ گفت: آمادگی این را داریم که بلیط فروشی بازی های لیگ را به کلیه باشگاه های کشور تحویل بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدي تاج ، رئیس سازمان لیگ در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:بلیط الکترونیکی باید در ورزشگاه ها عملی شود و ما نیز این کار را در ورزشگاه بزرگ آزادی آغاز کردیم.

وی افزود: ما کاملا آمادگی فروش بلیط الکترونیکی را داریم و برای اقبال مردم نیز طرح هایی دادیم به عنوان مثال به کسانی که یک نیم فصل بلیط بخرند تخفیف ویژه بدهیم که هم استقبال بیشتر شود و هم کسی را مجبور به خرید بلیط الکترونیکی نکنیم.ولی باز هم موفق نشدیم.

تاج تاکید کرد: AFC هم حق فروش بلیط بازی ها را برای باشگاه ها می داند و ما آمادگی داریم از همین بازی آینده بلیط فروشی را به باشگاه ها بدهیم که هم حقوق باشگاه ها رعایت شود و هم تبلیغات روز باشگاه ها نیز بر عهده باشگاه ها خواهد بود بنابراین آمادگی این را داریم که بلیط فروشی را به همه باشگاه های کشور تحویل بدهیم.

رییس سازمان لیگ در خصوص بازی استقلال و اف سی سئول کره بیان داشت: این بازی بسیار با کیفیت بود و هر دو تیم نشان دادند که قابلیت این را داشته اند که تا به این مرحله برسند.

مراقبت از داوری همیشه لازم است

تاج ادامه داد: هر جا که پول باشد بحث تبانی نیز سر باز می کند.خوشبختانه در موضوع تبانی امسال در لیگ یک کارهای خوبی انجام شد و این برخوردها باید هم چنان ادامه پیدا کند.

رئيس سازمان ليگ افزود: کمیسیون اصل 90 برای کمک به فوتبال و بررسی صحت ادعاهای اخیر مطرح شده بود.لازم است تا بگویم همیشه باید مراقب داوران و مسائل داوری باشیم.

وی تاکید کرد: بهترین جا برای اتفاقات بد در بخش تصمیم گیری است و مراقبتها همیشه لازم است و لازمه این مراقبت نیز یکدستی،یکنواختی و تکصدایی در کمیته فنی است.بحث خصوصی سازی نیز بسیار مهم است.اگر باشگاه ها خصوصی شود صاحبان منفعت به دنبال پول خود هستند و بنابراین مراقبتها بیشتر می شود.

تاج در خصوص داوری قهرمانی اظهار کرد:قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان سوت اشتباهی زد و این اشتباه در نتیجه بازی نیز تاثیرگذار بود.البته پرسپولیسی ها ادعاهایی داشته اند که در حال رسیدگی به آنهاست.

اگر شکایت نمی کردم ادعای کریمی همچنان پا برجا بود

تاج در خصوص ادعای اخیر مرتضی کریمی عنوان کرد:من در این مورد به دادسرا شکایت کردم و صاحب ادعا باید بگوید که آن فردی که از آن نام می برد چه کسی بوده است.اگر شکایت نمی کردم این قضیه هم چنان پابرجا بود اما حالا وی حرفش را پس گرفته است که البته مرجع رسیدگی کننده باید با افترای کریمی برخورد کند.

بخشی از درآمد هر پیامک فوتبالی به سازمان لیگ اختصاص دارد

محصولات چند رسانه ای مربوط به ماست و سامانه هوشمندصوتی نیز به ما مربوط می شود و بخشی از هر پیام کوتاهی راجع به فوتبال به سازمان لیگ مربوط می شود.

وی در خصوص سفر نمایندگان AFC به کشورمان گفت: نمایندگان AFC سه شنبه شب جلسه ای با ما خواهند داشت.آنها می ایند تا سهمیه ما را برای سال آینده تعیین کنند و از 9 باشگاه نیز به عنوان نمونه بازرسی کنند.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد:همه اسناد و مدارک باشگاه ها را نیز آماده کرده ایم و این نمایندگان برای ممیزی کردن به باشگاه ها خواهند رفت.

تاج تاکید کرد:من فکر میکنم امتیازمان خیلی بیشتر شود چرا که مشکلات بسیاری از ورزشگاه هایمان را حل کرده ایم.

تاج اذعان داشت:طرح افسر امنیتی نیز طرح خوبی است که در آن این افسران مسوول مسابقات در داخل ورزشگاه ها خواهند بود و زیر نظر ماموران نیروی انتظامی آموزش می بینند.

رئیس سازمان لیگ در مورد باشگاه ابومسلم گفت:اتفاقاتی که در ابومسلم رخ داده منحصر به فرد است و طی جلساتی که گذاشتیم این مسائل باید در همان مشهد حل شود.مسئله مالکیت چیزی نیست که سازمان لیگ بتواند آن را حل کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:در لیگ دسته 3، 73 تیم در 6 گروه در 2 مرحله بازی میکنند.در لیگ دسته 2، 28 تیم در 2 گروه بازی میکنند و در لیگ برتر نیز تصمیم گیری ها به صورتی است که لیگ و جام حذفی را تا 20 فروردین به پایان برسانیم و البته برای استقلال با 3 بازی معوقه فشار زیادی وارد خواهد شد به خصوص اینکه این تیم لیگ قهرمانان بعدی را نیز در پیش دارد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار