گزارش تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس؛

پرسپوليس با 10 گل به تعطيلي رفت

تمرین امروز پرسپولیسی ها با یک دیدار تدارکاتی مقابل پیام گستر آغاز شده که در نهايت اين بازي با نتيجه 10 بر صفر به سود سرخپوشان به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان پرسپولیس به همراه بازیکنان پیام گستر از ساعت 15:30 به زمین مسابقه آمدند.

کریم باقری آخرین نفری بود که پس از بازیکنان به همراه پسرش با یک ماشین پراید، خود را به محل تمرین رساند.

گفتنی است، قرار بود این دیدار تدارکاتی ساعت 15:30 آغاز شود اما به دلیل اینکه زمین ورزشگاه درفشی فر در حال خط کشی شدن بود این بازی به تعویق افتاد و ساعت 16:10 آغاز شد.

شایان ذکر است، پیش از آغاز مسابقه غلام پور با نیلسون تمرین می کرد و بازیکنان اصلی پرسپولیس به گرم کردن خود پرداختند و بازیکنان ذخیره که قرار است در این دیدار وارد میدان شوند زیرنظر مولایی به تمرینات کششی پرداختند.

لازم به ذکر است، علی دایی ساعت 16:05 به ورزشگاه درفشی فر آمد و یک راست بر روی نیمکت پرسپولیس نشست.

بازي ساعت 16:10 آغاز شد

به محض اينکه سوت بازي به صدا در آمد غلامرضا رضايي ورزشگاه درفشي فر را ترک کرد.

برخي نفرات اصلي پرسپوليس در زمين حضور دارند که از آن جمله مي توان به رضا حقيقي، عليرضا حقيقي، نورمحمدي، علي عسگر و سيدجلال حسيني اشاره کرد.

الياس شاکري در دقيقه 13 بازي گل نخست پرسپوليسي ها را به ثمر رساند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بازی به گلهای زیاد دست یافت و در نهایت بازی با حساب 10 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید

در این دیدار یونس شاکری 4 گل، هادی نوروزی 2 گل ،‌ حمید علی عسگر 1 گل،‌ میلاد غریبی 1 گل ، قاسم دهنوی 1 گل و علیرضا حقیقی 1 گل مجموعاً 10 بر صفر بر تیم پیام گستر غلبه کرد.

لازم به ذکر است، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه تعطیل می باشد و بازیکنان به استراحت می پردازند.

پايان متن/مح





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار