سالارکیا: در صورت تقاضاي دايي، قضيه مايلي کهن را پیگیری قانونی خواهيم کرد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص گفته های مایلی کهن بر علیه علی دایی گفت: علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس است و بر همه واجب است که به شخصیت این مربی احترام بگذارند.

محمود سالارکیا  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: گفته های مایلی کهن به شخص علی دایی بر میگردد. بر این اساس اگر دایی لازم دانست ما هم وارد عمل می شویم و پیگیریهای قانونی را انجام می دهیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: به طور حتم ما پشتیبان علی دایی سرمربی تیممان خواهیم بود و هر وقت لازم دانست در مورد گفته های مایلی کهن ورود می کنیم.

وي درباره زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای ماجرای رضا حقیقی بیان داشت: نظر دایی برای ما سند است. اگر این مربی لازم دانست جلسه کمیته انضباطی در مورد رضا حقیقی برگزار خواهد شد.

سالارکيا درباره دعوت از بازیکنان به کمیته انضباطی با اجازه علی دایی صورت می گیرد، گفت: سرمربی تیم مسئول فنی است. بنابراین ما بر اساس نظر علی دایی سرمربی تیم با بازیکنان برخورد انضباطی می کنیم. سرمربی تشخیص می دهد چه بازیکنی کم کاری و چه بازیکنی با دل و جان بازی می کند.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس درباره تذکر دادن به بازیکنان به خاطر مصاحبه هایشان خاطرنشان کرد: به هر حال سرمربی تیم در مورد مسائل فنی صحبت می کند و نیازی نیست که بازیکنان اظهار نظر کنند. همچنین بازیکنان اگر مشکلی دارند باید در ابتدا با کادر فنی در میان بگذارند و بعد در رسانه ها مطرح کنند.

سالار کیا عنوان کرد: ما به بازیکنان اعلام کردیم که حق انجام مصاحبه بر علیه باشگاه را ندارند.

پايان متن/مح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار