ویژه برنامه شبکه تهران در سالروز شهادت جواد الائمه

شاخه طوبی ، باب المراد ، وله های ویژه شهادت عناوین ویژه برنامه های شبکه تهران است که به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) "جواد الائمه " تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، "شاخه طوبی " عنوان اولین برنامه زنده ترکیبی گروه معارف شبکه تهران است که در شب شهادت امام محمد تقی (ع)  13 مهر ماه ساعت 20:45 بر روی آنتن می رود. در این ویژه برنامه حجت الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی برنامه به بحث پیرامون سیره مطهر امام جواد (ع) می پردازد . پخش مستندی از شهر کاظمین و حرم امام جواد، اجرای گروه تواشیح محراب ، وله های مداحی و معرفی هیات بیت الجواد (ع) و پخش مستند ی از فعالیت این هیات  از آیتم های این برنامه است که با اجرای علیرضا قوامی و تهیه کنندگی ایمان رضوانی نیا به مدت 60 دقیقه پخش می شود. 

باب المراد دومین برنامه گروه معارف است که در روز  شهادت جواد الائمه امام محمد تقی ( ع) روز یکشنبه 14 مهرماه ساعت 15 به مدت 45 دقیقه پخش می شود. این برنامه به پوشش تصویری مراسم عزاداری و سوگواری امام محمد تقی ( ع) در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در فلکه اول و دوم صادقیه می پردازد. 

در این مراسم عزاداری حجت الاسلام سید حسین مومنی به بررسی سیره زندگی و شخصیت والای امام محمد تقی (ع) و حاج محمدرضا طاهری به مداحی و عزاداری در جمع عزاداران می پردازد. 

این برنامه روز یکشنبه 14 مهرماه مقارن با 30 ذی العقده روز شهادت امام محمد تقی ( ع) ساعت 15 به مدت 45 پخش می شود و هادی آشتیانی تهیه کننده این برنامه است. 

بنا بر این گزارش ، این مراسم به همت هیات رزمندگان اسلام  شهر تهران برگزار شده است. 

پخش وله های مداحی از غروب شب شهادت امام محمد تقی ( ع) و روز شهادت در لابه لای برنامه شبکه تهران سومین بخش ویژه برنامه های شهادت است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار