با ورود پرچم مطهر و ملکوتی ابا عبدلله الحسین (ع) به استان گلستان؛

زنگ ورود به ماه محرم در این استان طنین انداز شد

پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در میان خیل انبوه مشتاقان و دلسوختگان مکتب اهل بیت در شهر گرگان و با حضور جمعی از مسئولان استانی وهیاتهای مذهبی وارد آستان مبارک امامزاده عبدلله این شهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) در شب شهادت هفتمین پیشوای شیعیان ؛امام جواد (ع)؛ پرچم مطهر زریح مبارک و بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در میان خیل انبوه مشتاقان و دلسوختگان مکتب اهل بیت علیهم السلام در شهر گرگان و با حضور جمعی از مسئولان استانی وهیاتهای مذهبی  وارد آستان مبارک امامزاده عبدلله این شهر شد و با این حرکت نمادین دوره یازدهم این اجلاس بین المللی رسما کلید خورد.

ابراهیم طاهری دبیر یازدهم این اجلاس گفت: با هماهنگیهای بعمل آمده با کمیته های اجرایی این استان؛ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم افتتاحیه؛اختتامیه؛ نشستهای علمی و تقدیر از برگزیدگان مسابقه مستند رادیویی و نیز تجلیل از پیرغلامان حسینی تدارک دیده شده و پیش بینی می شود همچون سال قبل این اجلاس در استان گلستان و شهر گرگان با شکوه و عظمت مثال زدنی برگزار گردد.

گفتنی است در این مراسم معنوی حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت عصمت و طهارت در رسای آن امام مظلوم و حضرت سیدالشهدا(ع) به مدیحه سرایی پرداخت./ي2

برچسب ها: پرچم ، ضریح ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.