رودهن/

67 مسابقه بین ‎المللی و ملی در سال 92 در دانشگاه آزاد برگزار شده است

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 67 مسابقه بین ‎المللی، ملی و منطقه‎ ای در سال 92 در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

داود ثمری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: توجه به داوری های دقیق که در کمیته های عمرانی دانشگاه آزاد صورت می گیرد، می تواند تولید مسابقه ها را به کسب ثروت و تجاری کردن آن در عرصه های ملی و بین المللی تبدیل کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نظام‌ مندترین مدل مسابقه ها را در بحث رباتیک، بتن و ... داشته است و اهتمام جدی به تقویت هرچه بیشتر و بهتر آن ها به منظور حضور در عرصه های بین المللی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که از ابتدای آغاز به کار تاکنون، چهار میلیون فارغ التحصیل در کشور داشته است.

ثمری افزود: براساس اعلام سایماگو، دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش استادان خود توانسته است در سال 2013 رتبه نخست را بین دانشگاه های دولتی و غیر انتفاعی در کشور در تولید علم کسب کند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه آزاد در زمینه های علمی و پژوهشی برگزاری این مسابقه ها، علاوه بر خروجی علمی آن کسب بازار کار و تجارت در این عرصه مهم عمرانی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.