نرم افزار کامل ایراني؛

"ره نما" شما را براي يافتن مكان هاي تفريحي و تجاري راهنمايي مي كند + دانلود

هر زمان و مکانی در ایران که باشید موبایل شما راهنمایتان خواهد بود تا بر اساس موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید، نیاز های خودتان اعم از رستوران، کافی شاپ،مراکز آموزشی، خدمات مسافرتی، فروشگاهها و دهها مرکز تجاری اداری دیگر را ، در اسرع وقت برطرف كنيد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ احسان ابرهام مدیر عامل شرکت تولید کننده این نرم افزار، با بیان این مطلب گفت: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و احساس نیاز به یک مرجع قابل دسترس شبانه روزی ، مورد اعتماد و مقرون به صرفه داخلی برای پاسخگویی به نیازهای هموطنان مان در این زمینه اقدام به تولید این نرم افزار کرده ایم.
"رهنما" با سیستم کمک رسان sos این امکان را برای شما در هر لحظه و هر نقطه ای بوجود می آورد تا مهمترین مراکز خدمات شهری اعم از بیمارستان ،پمپ بنزین، داروخانه، پلیس + 10، بانکها، ایستگاههای مترو، پارکینگ ها، مراکز خرید، دفاتر اسناد رسمی، هتل ها و ... به سهولت در دسترس شما قرار گیرد.
با بومی سازی که روی این نرم افزار صورت پذیرفته، نه تنها از نمونه خارجی خود چیزی کم ندارد بلکه کاملتر شده و دادن نقشه تجاری کاملاً رایگان بصورت آفلاین به شما ،از مزایای دیگر آن است.
وی با نوید اینکه در آینده نزدیک این نرم افزار، سیستم عامل های ios  و  java را پشتیبانی خواهد نمود در حال حاضر این نرم افزار برای تبلت و گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه4 قابل دسترسی می باشد.


ره نما

نسخه 1.0.1 (برای اندروید 4 به بالا)

اولین سامانه نقشه تجاری در ایران




قبل از دریافت ره نما حتما آخرین نسخه گوگل مپ و گوگل پلی سرویس را دانلود و نصب نمایید!



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
اگه میشه نسخه آندروید پایینتر از4 روهم بذارید
-
رضا
۰۸:۵۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
لینک دانلود نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
سلام
ممنونم اززحمت شما
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۳:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
دوست دارم به تمامی شماها کمک کنم .............مطالبتون عالیه
آخرین اخبار