عزیزی: مدیر کل ورزش مشهد نامه سر و پا دروغی را به کفاشیان ارسال کرده است/وفایی قصد دارد از مدیرکل ورزش مشهد شکایت کند

باشگاه ابومسلم مشهد چند وقتی است که وضعیت مالکیتش مشخص نیست و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده که از این به بعد سحرخیز به همراه گروهش می توانند اداره این تیم مشهدی را برعهده بگیرند.

خداداد عزیزی مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیرکل خراسان رضوی در نامه ای به کفاشیان نوشته مجموعه وفایی قصد تیمداری ندارد براین اساس فدراسیون فوتبال هم باشگاه ابومسلم مشهد را به گروه سحرخیز بسپرد.

عزیزی در ادامه اظهار داشت: کفاشیان بدون استعلام گرفتن از صحیح یا نادرست بودن وضعیت مالی وفایی تیم ابومسلم مشهد را به گروه سحرخیز داده است.

وی بیان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال هم بعد از شنیدن سخنان من اعلام کرد که ما براساس نامه مدیرکل ورزش مشهد مالکیت تیم را به گروه سحرخیز دادیم شما مطالب مدیر کل را تصحیح کنید تا تیم به مالکیت قبلی بازگردد.

مدیر فنی باشگاه ابومسلم مشهد بیان کرد: مدیر کل ورزش استان خراسان نفر اول ورزش استان، مطالب دروغی از جانب ما به کفاشیان نوشته است که وفایی پول برای تیمداری ندارد.

عزیزی تصریح کرد: براین اساس وفایی قصد دارد که از مدیر کل ورزش و جوانان مشهد به خاطر نقل و قول های دروغش شکایت کند.

وی درباره صادر شدن کارت بازی برای گروه سحرخیز گفت: یک ماه از فصل نقل و انتقالات گذشته و هفته سوم لیگ آزادگان هم انجام شده است: براین اساس گروه سحرخیز نمی توانند قراردادشان را در سازمان لیگ ثبت و کارت بازی برایشان صادر شود.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار