عطایی:

در وضعیت بحرانی حق انتخاب نداریم/ به عنوان نماینده آسیا نمی توانیم انصراف دهیم

تیم والیبال کاله آمل خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان که در کشورهای برزیل برگزار میشود آماده می کند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه ما در شرایط خاص و بحرانی قرار گرفته ایم به طوری که در حال حاضر با حضور فقط سه بازیکن تمرینات آماده سازی را دنبال می کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: با توجه به آن که بازیکنان ملی پوش تیم کاله درگیر مسابقات آسیایی و تیم ملی بودند نمی توان آنها را به برزیل برد به همین دلیل با ترکیبی از بازیکنان تیم امید و کاله در مسابقات جام باشگاه های جهان حاضر می شویم چون در این وضعیت بحرانی حق انتخاب نداریم.
ترکیبی از بازیکنان تیم امید و کاله در مسابقات جام باشگاه های جهان حاضر می شویم چون در این وضعیت بحرانی حق انتخاب نداریم.

وی گفت: از مربیان بازیکنان تیم کاله برخی که با تیم ملی حضور داشتند و برخی نیز مشکل سربازی و تحصیل دارند را نمی توان همراه خود در برزیل داشته باشیم.فقط با پنج بازیکن تیم کاله در مسابقه شرکت خواهیم کرد.

عطايي در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط بحرانی چرا از حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان انصراف ندادید گفت: ما نماینده قاره آسیاه هستیم نمی توانستیم این کار را انجام دهیم، طبق قرعه کشی انجام شده بازی اول خود را با تیم تورنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره مسابقات جام باشگاه های جهان باید برگزار کنیم.

وي افزود: من از مسئولان فدراسیون تشکر ویژه دارم آنها نگاه ملی به تیم والیبال کاله نهایت همکاری خود را با ما داشتند.

پايان متن/مح
برچسب ها: والیبال ، کاله آمل ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Russian Federation
امین
۰۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
عزیز دل براادر آمل نه نماینده ی قاره هست نه شهرستان . عجب اصراری دارین به آمل گفتن
آخرین اخبار