دایی: پرونده محسن قهرمانی دستاورد جدیدی نداشته است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرونده محسن قهرمانی دستاورد جدیدی نداشته است اما صحبت‌هایی انجام می‌شود که متناقض است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  علی دایی پس از شکست 3 بر 2 مقابل ذوب‌آهن در دیدار دوستانه گفت: پرونده محسن قهرمانی دستاورد جدیدی نداشته است اما صحبت‌هایی انجام می‌شود که متناقض است.

دایی در مورد مرتضی کریمی   گفت: کریمی داور بود و بازی‌های دوستانه ما را سوت می‌زد و بعد از اتفاقی که در اصفهان افتاد و او از داوری کناره‌گیری کرد.   از من حلالیت خواست و گفت که در بازی با استقلال اشتباه کردم و گل پرسپولیس را آفساید گرفتم. ما هم از او به عنوان مشاور داوری استفاده کرده‌ایم . اما همه می‌دانند که مسعود اکبری را از تیم، من اخراج کرده‌ام و حتی کار به برخورد فیزیکی هم رسید و چند مسئله دیگر که دوست ندارم آنها را بازگو کنم و او اخراج شد.

وی افزود: رئیسی‌کیا هم که دید مسائلی در باشگاه به وجود آمده اکبری را اخراج کرد و حتی به خاطر اخراجش بخشی از قراردادش را هم پرداخت نکردند. اگر این افراد منتسب به من هستند چرا اخراجشان کردند و یا رئیسی‌کیا چرا بعد از اخراج آنها را برگرداند؟ اکبری از قبل هم با آقایان آشنا بود
 
 
دایی تصریح کرد: خود زندی اکبری را به عنوان دستیار خودش منصوب کرد و تمام پول‌های خرج شده را به حساب اکبری می‌ریخت. کارت‌های آقایان و حساب‌ها مشخص است، آقای علیپور یک صحبتی کرد و آقایان اکنون فرار رو به جلو انجام داده‌اند. یکسری صحبت‌ها انجام شد ولی نمی‌دانم چرا مولایی را محروم کردند مولایی هم گفت که کریمی به او اول گفته است. ما بعد از آن هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد،
 
 
دایی تصریح کرد: من نه تنها در فوتبال که در زندگی شخصی‌ام هم کوچک‌ترین خطایی مرتکب نشده‌ام و آقایان شلوغ‌کاری می‌کنند. من آمده‌ام حقم را بگیرم و تا آخرش هم ایستاده‌ام متأسفانه اکنون وضع به گونه‌ای شده که اگر دنبال حقت بروی می‌گویند ناهنجاری شده است و علیه تو جبهه می‌گیرند اما من از اولش هم به دنبال حقم بوده‌ام و تا آخر ایستاده‌ام.
 
 
دایی در مورد اینکه عزم ملی برای برخورد با ناپاکی در فوتبال وجود دارد، گفت:جریمه‌های نقدی برای من از کجا درمی‌آید در مورد مسائل انضباطی و آنهایی که در این مورد هم تصمیم‌گیری می‌کنند خیلی چیزها دارم که رو می‌کنم و به موقعش در مورد پرونده استیناف خودم هم مستنداتی دارم که نشان خواهم داد تا مشخص شود چه کسی خلاف می‌کند و چه افرادی رأی اشتباه یا بهتر است بگویم چه جوری رأی می‌دهند، رأی‌های سلیقه‌ای. گذشت زمان حقایق را هم مشخص می‌کند.
برچسب ها: علی ، دایی ، پرسپولیس ، مستندات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار