نگار استخر در مراسم رونمایی از محصولات "سنجد" مطرح کرد:

درخواست همکاری از خبرنگاران نوجوان/ علاقه سنجد به کلاه قرمزی

سایت سنجد از کودکان و نوجوانان خبرنگار در خواست همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، در آخرین روز برگزاری جشنواره برنامه ای را برای رونمایی از محصولات "سنجد" در نظر گرفتند.

در این مراسم نگار استخر ،مجری برنامه کودک، در خصوص تولیدات محصولات  کودک گفت: اتفاق خوبی که امسال به کمک صداوسیما افتاد این است که تاکنون محصولاتی از فرهنگ ایرانی برای بیش از 160 میلیون کودک پخش می شود تا در مقابل شخصیت های غربی بتوانیم موفق ظاهر شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم محصولات با کیفیت خوبی عرضه شود تا در 9 ماه تحصیلی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گیرد به همین جهت باید از شخصیت های ایرانی و اسطوره ای و حتی شهدا به خوبی بهره مند شویم تا همه دنیا کاراکترهای ایرانی ما را بشناسند.

استخر عنوان کرد: هر شخصیت ایرانی که مورد علاقه کودکان قرار می گیرد باید به صورت محصولات ایرانی در بین بچه ها عرضه شود و امیدوارم محصولات کلاه قرمزی هم به زودی عرضه شود.

وی در ادامه در خصوص همکاری با خبرنگاران نوجوان اظهار داشت: با توجه به راه اندازی سایت  "سنجد" از کودکان و نوجوانان در خواست همکاری داریم تا با ارسال اخبار خود خبرنگار افتخاری سایت ما باشند و مضمون اصلی اخبار باید نمونه ای از وقایع روزانه کودکان  را پوشش دهد.

استخر بیان کرد: اخبار مربوط به این سایت بیشتر به موضوعات روزانه و محیط پیرامون است اخباری که به نوعی هشداری برای بزرگ تر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم در صورت بهتر بودن کیفیت آثار و علاقه کودکان به شخصیت های ایرانی می توانیم در رقابت با برند های خارجی موفق باشیم.

در ادامه رضا حدیدی مدیرعامل شرکت "آزاده" در این مراسم گفت: امیدوارم با کمک رسانه از فضای شخصیت های ایرانی استفاده کنیم تا سال آینده کودکان عزیز فرهنگ بومی داشته باشند و اولین شرط این اتفاق هم بهتر شدن کیفیت آثار است./ي2  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار