با حضور رویانیان ، دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس؛

قرارداد پدیده 9 ساله اردبیلی با پرسپولیس رسما به امضا می رسد

با حضور محمد رویانیان ، علی دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارداد پدیده 9 ساله اردبیلی عصر امروز در هیئت فوتبال استان اردبیل به امنضا خموادع رسید. مدیرعامل باشگاه

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران امیرحسین حاجی زاده پدیده 9 ساله اردبیلی که به مسی فوتبال ایران شهرت یافته پس از پخش تصاویری از هنرنمایی های او در برنامه نود مورد توجه بسیاری از باشگاه های خارجی و داخلی قرار گرفت اما در نهایت و در طی مذاکرات انجام شده از سوی محمد رویانیان این بازیکن به استخدام باشگاه پرسپولیس درآمد.

 محمد رویانیان چندی پیش از توافق 10 ساله با این پدیده اردبیلی خبر داده بود که البته این توافق به نوعی از سوی برخی تکذیب شد و محمد رویانیان هشدارهایی در زمینه ورود دلال ها به این موضوع داد. مذاکرات طی روزهای گذشته نهایی شد و توافقات لازم برای عقد قرارداد این پدیده با پرسپولیس به انجام رسید. بر اساس توافقات انجام شده ساعت 16:30 عصر امروز و در هیئت فوتبال استان اردبیل با حضور محمد رویانیان و علی دایی قرارداد امیرحسین حاجی زاده با باشگاه پرسپولیس رسما به امضا خواهد رسید و در هیئت فوتبال استان اردبیل ثبت خواهد شد.

رویانیان و محمود سالارکیا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز راهی اردبیل شدند و علی دایی و سعید شیرینی نیز به همین منظور پس از تمرین پرسپولیس راهی این شهرستان شدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب در مراسم سالگرد پدر برادران دایی شرکت خواهد کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی خسروی
۲۰:۳۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
بابا فیلمشو می زاشتین ای کاش من هم مثل اون بودم
آخرین اخبار