حاشیه برنامه سینمایی هفت؛

خالق کاراکتر "پت و مت" خود شبیه آنها است

در برنامه سینمایی هفت "توماس آیسلت" تهیه کننده و "مارک بنش" کارگردان کارتون "پت و مت" میهمان برنامه بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اختصاص داشت.


در بخش سوم برنامه سینمایی هفت "توماس آیسلت" تهیه کننده و "مارک بنش" کارگردان کارتون "پت و مت" میهمان برنامه بودند.

"مارک بنش "کارگردان کارتون "پت و مت " گفت: "پت و مت" دو تا کارگر هستند که با این آدم ها در سراسر دنیا روبرو هستیم، "پت و مت" دوتا همسایه هستند که تنها صحنه‌های سرگرمی آن مهم نیست بلکه نگرش آنها به زندگی اهمیت دارد چراکه آنها همیشه به زندگی خوشبین هستند و درصدد انجام کاری هستند.
 
وی افزود: این دو کارکتر در هیچ طبقه بندی قرار نمی گیرند بلکه تنها دو کارگر هستند که از هیچ چیز ناامید نمی‌شوند و هر آنچه که خراب می‌شود در صدد یک راه دیگر می‌گردند و بالاخره به نتیجه می‌رسند.

 
"بنش "در پاسخ به اینکه این کارتون برای چه گروه سنی ساخته شده اظها رداشت: در ابتدای شکل گیری  این ایده‌ی تلویزیونی، هدف ما بزرگسال بود اما با گستردگی مخاطب، از کودک و بزرگسال این کارتون را نگاه می کنند.

وی بیان کرد: تمامی مخاطبان کودک و بزرگسال ما هنگامی که کارکترهای ما دچار اشتباه می‌شوند در ذهنشان یک راه حل خطور می کند و این خود ایجاد یک مشوق وهمچنین راه حل در ذهن مخاطب است.
 




"بنش" در پاسخ به اینکه این کارکتر از کجا شکل گرفت، اظهار کرد: پدر من شباهت زیادی به شخصیت"پت و مت" داشت چرا که کار زیاد می کرد و دچار اشتباهات سهوی می‌شد اما همیشه امید به کشف یک راه حل درست داشت، البته همسرم اظهار می‌کند که خودم نيز خیلی شبیه به "پت و مت" هستم.‌

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال پیش تولید سری جدید "پت و مت" هستیم که به همراه یک شریک هلندی آن رابسازیم با بودجه‌ای که بدست آوردیم  فیلم‌نامه را یک هنر پیشه معروف هلندی خواهد ساخت و شاید با کارکترهای "پت و مت" به ایران سفر کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: برنامه ، هفت ، توماس آیسلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیه
آخرین اخبار