جهانبخش: برابر تایلند بازی سختی خواهیم داشت

جهانبخش پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال درباره حضورش در تیم ملی بزرگسالان گفت: خوشحالم که در جوانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شده ام. این آروزی من بود تا در تیم ملی حضور داشته باشم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علیرضا جهانبخش پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال درباره حضورش در تیم ملی بزرگسالان گفت: خدا را شکر برای اولین بار به اردوی بزرگسالان آمدم یکی از آرزوهایم همین بود که در جوانی به آن رسیدم. افتخار بزرگی است که در کنار بهترین‌های ایران تمرین می‌کنم و تلاش خود را به كار خواهم گرفت تا پاسخ دعوت به تيم ملي را بدهم.

جهانبخش درباره مصدومیتش گفت: دو روز پيش در آخر تمرین مصدومیت کوچکی داشتم که با فیزیوتراپی برطرف شده است اکنون شرایط بهتری دارم.كادر پزشكي شرايط را بر ايم به گونه اي فراهم كرد كه اكنون آماده ام تا در تمرينات پرقدرت ظاهر شود.

بازیکن تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که زمین تیم ملی با هلند چه تفاوتی دارد تصریح کرد: سؤال سختی است همه تیم‌های هلند چند زمین خوب دارند. آنها دغدغه امکانات ندارند البته شرایط زمین به خاطر تغییر فصل هم است امیدوارم شرایط بهتر شود چرا که در روحیه بازیکنان بهتر خواهد بود.

عضو تيم ملي درباره سطح تیم ملی ايران و تمريناتي كه بازيكنان انجام مي دهند گفت: سطح تمرینی کی‌روش بالاست و تمرینات متفاوتی را اجرا می‌کند که با فوتبال روز اروپا مطابقت دارد فقط فشار تمرینات نسبت به لیگ هلند متفاوت است اما تمرینات خوبی را می‌بینم.

جهانبخش درباره بازی ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم باید برای صعود به جام جهانی استارت خوبی داشته باشیم./آق
برچسب ها: جهانبخش ، فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار