اصفهان/

"نرمش قهرمانانه" یعنی"انعطاف لازم همراه با اتکا به قدرت و عزت"

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "نرمش قهرمانانه" مد نظر رهبر معظم انقلاب، "انعطاف لازم همراه با اتکا به قدرت و عزت" است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌السلام علی سعیدی، در مراسم پنجمین یادواره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان بیان داشت: رهبران الهی از ابتدای تاریخ تاکنون سیره‌های سیاسی متفاوتی را، بنا به ضروریات زمان، در پیش گرفته‌اند.

وی با تصریح بر اینکه تمامی امور به دو بخش متغیر و ثابت قابل تقسیم‌بندی است، اظهار داشت: اصول ثابتی مانند "خدامحوری"، "جهاد با دشمنان"، "دین‌مداری" و "حفظ دین و استقامت در راه هدف" از اصولی هستند که همواره و از زمان حضرت نوح (ع) تا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اینکه تمام رهبران الهی آرمان گرا بوده‌اند اما برای بروز آرمان‌هایی مانند "فردسازی"، "ملت سازی"، "دولت سازی" و "امت سازی"، برخی اوقات شرایط تنها مربوط به خود رهبر الهی نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی رهبران الهی در انجام امور ثابت همواره موضعی مشخص و غیر قابل تغییر داشته‌اند، افزود: "روش وضع احکام"، "شیوه تبلیغ دین" و "تغییر موضع رهبری برای حفظ اصول نظام"، از جمله امور تاکتیکی و متغیر هستند که تنها در اختیار رهبر و از سوی ایشان قابل استفاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره‌ای به وضعیت فعلی خاورمیانه کرد و گفت: در حال حاضر به همگان ثابت شده که بدون وجود ایران، هیچ گره‌ای در خاورمیانه باز نمی‌شود.

سعیدی تاکید کرد: برخی از دولتمردان به سوی دیپلماسی گرایش پیدا کرده‌اند اما یادمان باشد مشکل کشور ما، تنها به امور هسته‌ای خلاصه نمی‌شود.

وی بیان داشت: در ارتباط با دشمنان کشور، موضع پیشین "حضرت آقا" هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است./س

برچسب ها: اصفهان ، مراسم ، یادواره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.