یک سردار دفاع مقدس:

آرامش اكنون خود را مديون شهدا هستيم/تداوم حمایت آمریکا از منافقین

یک سردار دفاع مقدس با بیان اینکه آرامش اكنون را مديون شهدا هستيم، گفت: دیکتاتور سابق عراق براي پياده كردن اهداف خود عليه ايران از هرگونه كمك به منافقين دريغ نمي‌كرد و این در حالی است که آمریکا همچنان از این گروهک تروریستی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ناصر شعباني از اساتيد دانشگاه و سردار دفاع مقدس در مراسم نمادين دادگاه مردمي گروهک منافقين با توضيحاتي درباره اقدامات آن‌ها اظهار داشت: 40 روز پيش حادثه‌اي اتفاق افتاد كه در نوع خود منحصر به فرد بود.

وي افزود: يكي از افراد منافقين به نام سرلشگر وفيق السامرايي به كشورما پناهنده شد و و آمادگي خود را براي هرگونه همكاري با ايران اعلام كرد.

شعباني درباره قرار منافقين و شروع فعاليت آن‌ها در خارج از كشور تصريح كرد: پس از عزل بني‌صدر در تاريخ سي خرداد، وي به همراه واعظي خلبان شاه و مسعود رجوي از ايران فرار كردند.

وي با ابراز ناراحتي از همكاري منافقين و ايالات متحده گفت: اخيرا آمريكا در واشنگتن به منافقين دفتري براي انجام اقداماتشان داده و به همكاري با آن‌ها مي‌پردازد.

شعباني با اشاره به انهدام حزب جمهوري در تاريخ 6 تير عنوان كرد: بعد از فرار منافقين تروريست‌ها رهبر معظم انقلاب را مجروح كردند كه اين عمل آن‌ها حكمتي بوده تا مقام معظم رهبری در تاريخ 7 تير در اعضاي هيئت دولت حاضر نشده و شهيد نشوند تا رهبري كشور عزيزمان را به دست گيرند.

وي با تاكيد بر اينكه آرامش اكنون را مديون شهدا هستيم اظهار داشت: من به شهيد صياد شيرازي اقتدا مي‌كنم و وي را سرلوحه کارهای خود قرار مي‌دهم.

شعباني با بيان اينكه دیکتاتور سابق عراق تجهيزاتي را در اختيار منافقين قرار مي‌داد، گفت: دیکتاتور سابق عراق براي پياده كردن اهداف خود عليه ايران از هرگونه كمك به منافقين دريغ نمي‌كرد و در همين راستا مسعود رجوي براي نفوذ در شهرها و مرزهاي ايران از وی كمك مي‌گرفت.

شعباني با ارائه پاورپينتي تمامي مراحل عملكرد و اقدامات منافقين و همكاري آمريكا و دیکتاتور سابق عراق با آن‌ها را براي دانشجويان تشريح كرد.

وي گفت: اين پاورپينت برگفته از كتابي است كه به قلم خودم بوده و براساس ارتباطاتي كه در زندان با برخي از افراد منافق داشتم نوشته‌ام.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، شعبانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار