طولانی شدن عمر فقط با یک ...!

لبخند انسان را زیبا و جذاب می کند و همه انسان ها با افراد خوشرو و خوش خنده رابطه بهتر و صمیمی تری دارند.

  مظلومی روان شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: لبخند هم بعد زیستی وهم بعد اجتماعی و بین فردی دارد و جهات مختلف بر روی صورت آدمی نمایان میشود و لبخند انسان را جذاب می کند و همچنین لبخند افراد را به سمت خود جذب می کند.
وی افزود: لبخند حال و هوایتان را تغییر می دهد و تحقیقات ثابت کرده که لبخند بر روی ماهیچه های صورت تأثیر میگذارد و همچنین بعضی از هورمون های بدن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
وقتی که بی حوصله و ناراحت هستید و غم واندوه بسیار به سراغتان می آید لبخند را فراموش نکنید زیرا که لبخند روح و جسمتان را شادی می بخشد.
مظلومی تصریح کرد: لبخند شادی را به شما هدیه می دهد و استرستان را کاهش می دهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کندو همچنین با لبخند زدن فشار خون شما تنظیم می شود و حتی امکان دارد که بیماری شما از بین برود.
وی یاد آور شد: کسانی که از ته دل و با صمیمیت فراوان می خندند،‌ به دیگران هم خندیدن را یاد می دهند و خنده یک نوع مسکن برای دردهای طبیعی و غیر طبیعی است.
لبخند به شادابی و جوانی پوست کمک فراوانی می کند و باعث می شود که روح و جسم تازه شود و همچنین لبخند رگ های عصبی را به آرامش دعوت می کنند.
مظلومی روانشناس بیان کرد: لبخند پیام ای مثبتی را به مغز و ماهیچه می دهد و باعث می شود که نتایج مثبتی هم به دنبال آن لبخندها باشد و فرد به موفقیت و پیروزی دست پیدا کند.
وی افزود: لبخند به طولانی شدن عمر کمک فراوان می کند و سن را پایین می آورد و چهرۀ شما را جوانتر نشان می دهد لبخند باعث تعادل داشتن هورمون ها و تنظیم ضربان قلب می شود.
لبخند بهتری مردمان برای افسردگی است و از سکته قلبی و مغزی جلوگیری می کند. این روانشناس توضیح می دهد: لبخند چروک صورت را از بین می برد و با خنده بیشتر عضلات بدنتان به حرکت در می آیند و باعث آزاد شدن حس های درونی و آرامش روح و جسم می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با لبخند زدن هدیه ای گران بها به دیگران می دهید و شادی را به دلهای دیگران وارد می کنید و حالتان مساعد می شود.
با لبخند ملایم تر می شوید و بسیاری از دشواری هایتان از بین می رود.
وقتی در جمع هستید لبخند را فراموش نکنید زیرا که با لبخند زدن شما زیباتر می شوید. لبخند نوعی تشکر از رضایت زندگی  از خداوند است./مه
گزارش از مینا افسریان
 
 

برچسب ها: طولانی ، عمر ، لبخند ، انسان ، جذاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار