آخرين دستاوردهاي ارتش سوريه در دمشق و حلب

نيروهاي ارتش سوريه ديروز توانستند 141 روستا را در ريف دمشق، وشهرهاي حلب و حما از وجود گروه هاي مسلح پاکسازي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم؛ 50 فرد مسلح در سه روز گذشته و در درگيريهاي گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه و دولت عراق و شام در شهر حلب کشته شده اند.

اين در حالي است که هلال احمر سوريه 1500 نفر از اهالي شهرک معظميه شام را به منطقه ديگري منتقل کرده است که بيشتر آنها زنان و کودکان هستند. 

ابوطالب البوحيه خبرنگار اين شبکه تلويزيوني گفت: بر اثر انفجارهاي ناشي از گلوله هاي خمپاره در منطقه جرمانا 4  نفر کشته و تعدادي نيز  زخمي شدند. اين در حالي است که خبرگزاري سانا نيز اعلام کرد ارتش سوريه بر مناطق جديدي در حومه حلب و دمشق مسلط شده است.

گزارشگر شبکه روسيا اليوم گفت: ابوطالب البوحيه با اشاره به بمبهاي منفجر نشده در منطقه گفت : اين بمبهايي است که افراد مسلح قبل از ترک اين منطقه برجا گذاشته اند در اين روستا درگيريهاي شديدي بين ارتش سوريه و افراد مسلح روي داد و در روزهاي گذشته از شديدترين درگيريها به شمار مي رفت. منطقه ديگر البحاريه است که از آخرين مراکز و پايگاههاي افراد مسلح در اين منطقه به شمار مي رود. افراد مسلح با ديدن ما شروع به تيراندازي به سمت ما کردند. زيرا ما هم اکنون در فاصله 40 تا 50 متري افراد مسلح قرار داريم اين مرکز محل تجمع جبهه النصره بود.

اين درگيريها نشان دهنده اوضاع امنيتي شهرکهاي مهمتر و بزرگتر در منطقه غوطه شرقي است؛ مناطقي همچون القاسيمه و العتيبه و حران العوامي» و حومه آنها تحت کنترل کامل ارتش سوريه قرار دارد. 
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، دمشق ، حلب ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار