رئيس دانشگاهي که در آمپاس شديد قرار گرفت

اختلاف نظر دکتر اعتمادیان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تغییر ریاست بیمارستان یافت آباد از حاشیه های مراسم امروز بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ در حاشیه افتتاح بخش های جدید بیمارستان شهدای یافت آباد که صبح امروز 21 مهرماه با حضور سرپرستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران برگزار شد، اختلاف نظر در خصوص تغییر رئیس بیمارستان نیز خبرساز شد.

دکتر اعتمادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: هرآنچه برای مردم منظقه یافت آباد انجام شود، کافی نیست و ما باید کاری کنیم که بین افراد دارا و ندار هنگام بیماری تفاوتی وجود نداشته باشد که بیمارستان یافت آباد یکی از مناطق با پتانسیل بالا برای اینکار است.





وی افزود: یکی از انگیزه های بنده برای استقلال دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود نیروی خوبی چون دکتر غلامرضا محسنی، ریاست بیمارستان یافت آباد بود که ما به پشتکار و توانایی های ایشان امید داشتیم.

اعتمادیان گفت: اما دیروز متوجه شدیم که دکتر پیوندی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ایشان برنامه های ( برای تودیع) دارند و به قولی ما را در آمپاس قرار دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: با توجه به رضایت و محبوبیت آقای محسنی در بین پرسنل و کارکنان از دکتر پیوندی تقاضا دارم تا ریاست بیمارستان را به مدت شش ماه دیگر به ایشان واگذار کند تا کارهای نیمه تمام به پایان برسند.

گفتنی است،: بیمارستان شهدای یافت آباد زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود که از امروز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار