کتاب پژوهش های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بهمن ماه چاپ خواهد شد

حبیب ا.... صادقی از چاپ کتاب پژوهش های علمی سومین دوره از جشنواره جهانی هنر مقاومت تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دبیرکل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت درگفت و گو با روابط عمومی جشنواره  با اشاره به اضافه شدن بخش پژوهش های علمی در جشنواره گفت: پژوهش و نظریه پردازی در هر موضوعی مخاطبان آن حوزه را وسیع ترخواهد کرد و ذهن مخاطبان را به چالش خواهد کشید .

صادقی در این راستا یادآور شد: به هر حال تردید نداریم که در کنار هر کار هنری برای ماندگاری آن کار باید نقد هنری صورت بگیرد که مخاطب بتواند در روش شناسی کار را روشمند مطالعه کند.

دبیرکل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با بیان اینکه در سومین دوره از جشنواره جهانی هنر مقاومت تعدادی مقاله سفارش داده اند، عنوان کرد : قرار است این پژوهش ها، مقالات،  تحلیل و سخنرانی ها همگی در قالب یک کتاب منتشر شود. در واقع این این کتاب حاصل نظریه پردازی هوشیارانه هنرمندان و پژوهشگران است که تا بهمن ماه سال جاری چاپ خواهد شد.

گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا... صادقی ، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.