قم/ با عنوان لیگ آینده سازان کشور؛

تنیس بازان جوان قم به تنیس جام شهید فهمیده اعزام می‌شوند

تیم قم با ترکیبی از بهترین تنیس بازان جوان بومی در دومین دوره رقابت‌های لیگ آینده سازان کشور به مصاف حریفان می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کارهای پایه‌ای بسیار خوب و سرمایه گذاری بر روی استعدادهای نونهال و نوجوان در سال‌های اخیر موجب رشد و پیشرفت وصف ناپذیر تنیس قم در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی شده است تا امروز تنیس قم پای خود را فراتر از مرزها بگذارد.

در حالی که سال جاری یکی از موفق‌ترین سال‌های حضور تنیس بازان قمی در مسابقات لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی تنیس کشور محسوب می‌شود، تنیس قم در تمام رده‌های سنی هر دو بخش دختران و پسران و همچنین آقایان و بانوان همواره در بین برترین‌های کشور جای داشته است.

بعد از حضور موفق در مسابقات قهرمانی لیگ آینده سازان تنیس زیر 14 سال کشور حالا قرار است همین رقابت‌ها در رده سنی جوانان و با عنوان جام شهید حسین فهمیده از آبان ماه شروع شود و قم نیز قصد دارد برترین‌های رده سنی جوانان خود را در این لیگ به میدان بفرستد.

این در شرایطی است که دومین دوره رقابت‌های تنیس جوانان باشگاه‌های کشور از چهارم آبان ماه امسال آغاز می‌شود و بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها میزبانی هیئت تنیس قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند.

تنیس بازان قمی در حالی این روزها در تمرینات آماده‌سازی مهیای حضور در این پیکارها می‌شوند که مراسم قرعه کشی این مسابقات روز سوم آبان ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها تا پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی باید مدارک خود را برای حضور در این مسابقات ارسال کنند.

راکت به دستان قمی در حالی در لیگ آینده سازان شرکت می‌کنند که در شهریور و مهر امسال رقابت‌های لیگ آینده سازان در رده سنی زیر 14 سال، با عنوان جام شهید حسین فهمیده در مدت دو هفته به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای تبریز و ارومیه برگزار شد و نماینده قم توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

در این دوره از پیکارهای لیگ آینده سازان تنیس کشور 12 تیم البرز گاز کیش، تک فام قم، پرند تبریز، باشگاه تنیس آپت تهران، زرگری تبریز، هیئت تنیس قم، آکادمی تنیس پارسیان، آکادمی تنیس ارومیه، گل افشان البرز، آکادمی تنیس الیت همدان، برج سازان خراسان رضوی و هیئت تنیس البرز حضور داشتند.

با توجه به برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دیدارهای دور رفت این مسابقات به میزبانی شهر تبریز برگزار شد و تیم‌های البرز گاز کیش، تک فام قم و آکادمی تنیس پارسیان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند، همین نتایج در مرحله برگشت به میزبانی ارومیه نیز رقم خورد در نهایت نمایندگان کیش، قم و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند./س

برچسب ها: قم ، تنیس ، باز ، جوان ، شهید ، فهمیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.