دارنده دو مدال نقره المپیک گفت: کشتی گیران قشر مظلوم و کم توقعی هستند که هیچ گاه غرور خود را زیر پا نمی گذارند.

عسکری محمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان این مطلب افزود: اینکه کشتی گیران و کادر فنی به آنچه که تبعیض گفته اند، اعتراض کرده اند به این دلیل است که باید تفاوتی بین قهرمانی آسیا و جهان باشد.

وی با بیان این که کشتی گیران توقع چندانی از مسئولین ندارند ادامه داد: مشکل کشتی گیران حضور نداشتن یا داشتن صالحی سرپرست ورزش و جوانان در مراسم استقبال در فرودگاه نیست، مشکل این است که اگر امروز تیم حتی در قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان دوم می شد سیل انتقادها روانه تیم ایران می شد.

محمدیان افزود: اما این را باید بگویم که کشتی گیران کشورمان و کادر فنی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی مجارستان در بدترین شرایط ممکن است کار کرده اند، اما مناعت طبع خود را زیر پا نگذاشته اند.در نتیجه مسئولان باید ارزش قهرمانی در جهان را به خوبی بدانند.

وی تصریح کرد: کشتی گیران و کادر فنی به عشق خوشحال کردن مردم با شرایط ویژه کار کردند و انتظارات امروز آنها احساسی نیست و حداقل انتظار آنها اینست که مانند قهرمانی در رقابتهای جهانی 1998 و 2002 و یا حتی قهرمانی جام جهانی 2013 دیداری را با رئیس جمهوری داشته باشند و از تفقد و حمایت ایشان بهره مند شوند.

وی گفت: تا جایی که من می دانم رسول خادم برای ماندن در کشتی از پست های مهم اجرایی در بخش ورزش و شهری گذشته است بنابراین قسمت اول مسئله یعنی اینکه وی بخواهد در کشتی بماند، حل شده است.

دارنده مدال نقره جهان خاطر نشان کرد: توصیه من به هرکسی ریس فدراسیون کشتی می شود این  است که تحت شرایطی اجازه ندهد نظامندی و برنامه ریزی که هم اکنون با حضور رسول خادم در کشتی ایجاد شده است از بین برود، رسول می خواهد به کشتی خدمت کند و ما نیز نباید صرف رایزنی ها و لابی ها شرایط از دست دادن یک خدمتگزار را فراهم کنیم زیرا کشتی از این تصمیم بیشترین ضرر را خواهد دید.

پايان متن/مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار